• het komt door dingen die de laatste tijd om me heen gebeuren.


    Daardoor ben ik ook de heel snel op mijn teentje getrapd


    Ik wil geen aandacht maar ik wil een keertje gewoon eens lol hebben met iemand:)

    hmpf, dat is niet leuk. Maar iedereen heeft vast wel ups and downs. Niet piekeren, maak wat van je dagen. Ik weet niet wat er om je heen gebeurd..
    Misschien moet je eens goed praten met je beste vriendin, of iemand dat je goed vertrouwd.
    Ik hoop het beste voor je <3. Ps; je mag altijd naar me toekomen als je wilt praten.


    Shakin' their ass like they just don't care.

    hmpf, dat is niet leuk. Maar iedereen heeft vast wel ups and downs. Niet piekeren, maak wat van je dagen. Ik weet niet wat er om je heen gebeurd..
    Misschien moet je eens goed praten met je beste vriendin, of iemand dat je goed vertrouwd.
    Ik hoop het beste voor je <3. Ps; je mag altijd naar me toekomen als je wilt praten.



    Danke (K)

    Maak dan lol met iemand ^^
    <3.


    Shakin' their ass like they just don't care.

    (...)


    Danke (K)

    Graag gedaan (:


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Hayy,
    heb ik ook wel eens. Dat ik me echt down voel. Nergens meer zin in nzo. Dat ik echt eens een keertje lol wil maken. Eigenlijk moet je dat dan gewoon doen! Of je kijkt een film met een grote bak ijs op je schoot. Of je zet de radio eens op zijn hoogste volume.^^ Dat helpt mij toch altijd (A)

    xxPlien


    Listen to what we're not saying..

    mss moet je eens Waking the Demon, of, Tears don't fall op je hoogste volume luisteren ^^
    ik heb dan altijd dat ik me daarna beter voel x3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Muziek help soms bij me maar ik heb gewoon het gevoel dat ik ff van huis weg wil

    Muziek help soms bij me maar ik heb gewoon het gevoel dat ik ff van huis weg wil

    Ja, dat heb ik ook. Vooral als ik ruzie heb. Als ik dan in 1 huis zit met degenen waarmee ik ruzie heb heb ik het idee dat ik op een tijdbom zit die elk moment weer kan ontploffen. Dan wil ik even weg zijn en mijn geest tot rust laten komen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Misschien heeft t dr ook wel mee te maken dat de herfst begint, iedereen is de laatste tijd meer down naar mijn idee.. ik ook>.<


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.