• ik ben verliefd op iemand maar hij is zoo gemeen als hij bij zijn vrienden is !!!!!!!(huil)






    van xjellymuffin /ik deel met mijn vriendin en pagina dus ik schrijf op wie dit heefd geschreven!

    Niet soo moeilijk tog?? Vergeten,negeren..


    Crack a bottle

    hmpf, dan is hij je niet waard ploep ;S
    Volgens mij kan je hem beter vergeten of; praat eens met hem zonder dat zijn vrienden erbij zijn en zeg dat je het niet leuk vind hoe hij tegen je doet als hij bij zijn vrienden staat..
    Snap je beetje wat ik bedoel? ^^
    Veel succes ermee alvast.


    Shakin' their ass like they just don't care.

    heel erg moeilijk want ik ben zoo verliefd!

    oke dank je wel billshit

    Ik heb da took -.-'
    Ik probeer ze te negeren, want ik ken hem niet echt zo goed...


    What's wrong whit loving someone?

    oooooo oke

    nou ik weet niet.
    ik ken ook veel mesnen die zonder hun vrienden vet aardig zijn.
    en omdat ik WEET dat ze zo zijn, vermijd ik ze als ze bij hun vrienden zijn.
    ik denk niet dat je zomaar moet opgeven


    The economy is suffering, let it DIE!

    haike aansterler

    Probeer Gewoon vanalles.
    Als hij alleen uit sgool loopt ga je naar hem toe
    Of ej laat een vriendin proberen
    of ej word bevriend met een van zijn vriendee

    Er zijn zoveel oplossingee

    Jah, daar heb ik ook last van gehad >.< Mja, heb hem uiteindelijk toch kunnen vergeten .. Succes ;)


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Pfft, zo typisch macho. Het probleem is alleen dat je nooit weet of hij nou echt gemeen is of alleen maar stoer wil doen. In jouw geval lijkt dit het laatste, dus als je echt verliefd bent kun je inderdaad proberen wat tijd met hem alleen te spenderen. Maar zo mogelijk, zou ik toch proberen hem te vergeten; als je hem niet kunt veranderen, blijft hij zo en daar word je alleen maar ongelukkig van. Ik ben zeker dat daarbuiten een heel lieve jongen op jou zit te wachten!
    Succes xX


    I ain't good lookin', but I'm someone's child.

    Ik zou gwn voor iemand anders gaan,hij is je echt niet waard als ie zich stoer gedraagd!(N)


    Je bent nooit uitgeleerd.