• hee,,

    ik zoek iemand (of meerdere mensen) die met mij een verhaal willen schrijven (:.
    als je interesse hebt graag laten weten(A)

    x

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 feb 2013 - 22:22 ]


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Ligt eraan waarover je een verhaal wilt schrijven
    Dan denk ik er wel even over na (:

    Toulon schreef:
    Ligt eraan waarover je een verhaal wilt schrijven
    Dan denk ik er wel even over na (:



    Hee,

    Het maakt mij niet uit waarover, het kan en mag over alles gaan (: dus als je zelf een leuk idee hebt is van harte welkom ^^ en anders kunnen we altijd nog wat bedenken

    X


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    lilangel schreef:
    (...)


    Hee,

    Het maakt mij niet uit waarover, het kan en mag over alles gaan (: dus als je zelf een leuk idee hebt is van harte welkom ^^ en anders kunnen we altijd nog wat bedenken

    X

    Mij maakt het ook niet zoveel uit haha, alhoewel ik niet zo van de fanfictions ben
    En ik heb zelf nog nooit een verhaal geschreven op Quizlet (ik ben vaker op het forum haha)
    Maar dan zouden we samen wel iets kunnen bedenken

    Toulon schreef:
    (...)
    Mij maakt het ook niet zoveel uit haha, alhoewel ik niet zo van de fanfictions ben
    En ik heb zelf nog nooit een verhaal geschreven op Quizlet (ik ben vaker op het forum haha)
    Maar dan zouden we samen wel iets kunnen bedenken


    haha oke ik ben ook niet zo van de fanfictions ^^ dus dat scheelt
    wel eens een verhaal buiten quizlet geschreven dan?


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    ik wil wel, maar dat hangt af van je interesse pb ze me dan kan ik zien of het zal werken :)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    ik wil ook heel graag een verhaal met je schrijven, stuur me maar een pb of gb als je wilt :D


    Hell is empty..al the devils are here

    Ik ben altijd in voor een co-writer story, ik heb de one direction infection, ben van de potter generatie en dodelijke twihard, ook hou ik van the hunger games, vooral Rue, en over die dingen schrijf ik dan ook, als je een leuk idee hebt voor een storie help ik je graag !


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing