• Hoi mensheid
    Ik heb dus vandaag op school te horen gekregen dat ik vóór morgen een stukje tekst moet schrijven. Het mag niet te lang, niet te kort, moet in het Engels en mag echt overal over gaan.
    Het probleem is dus dat ik totaal geen inspiratie heb, en dat die hoogstwaarschijnlijk vandaag niet meer gaat komen.
    Maar het zal toch moeten, dus is er iemand die een tip heeft die ik op korte termijn kan gebruiken?

    En zeg alsjeblieft geen dingen als 'Inspiratie kun je niet afdwingen', want dat weet ik zelf ook wel. (:


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Het mag dus een verhaaltje zijn?
    Doe wat ik doe; ga naar WeHeartIt, typ "Fantasy" of iets dergelijks in en kies een random plaatje. Dan schrijf je er een verhaaltje bij en haal je de inspiratie uit dat plaatje.

    Zoek een foto waar je inspiratie van krijgt. Zoals deze:



    Hier zou ik toch al een tekt rond kunnen schrijven.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Inspiratie kan je best "afdwingen" door inspirerende dingen te doen.
    Kijk wat naar het nieuws goh, schrijf wat over 9/11 ><, kijk grappige filmpjes, luister naar een heel ander soort muziek dan jij leuk vindt.
    Je kunt heel random iets gaan tekenen of in het midden van een onbekend boek beginnen met lezen.
    Dat doe ik alitjd.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ga anders een tekenen, dat werkt bij mij vaak. Of des noods een stukje lopen of fietsen en beschrijf die hele tocht. Probeer vooral niet te kritisch op jezelf te zijn.