• Dit topic heb ik aangemaakt omdat ik jullie een vraagje wilde stellen.
    Dit geef ik niet graag toe, maar ik ben behoorlijk nieuw in het wereldje van jongens en deze zomer leek alles opeens in sneltreinvaart te gaan. Ik ga niet precies vertellen wat er gebeurd is, maar laat ik het er maar ophouden dat er een jongen in 't spel was. Het punt is: ik vind die jongen nog steeds, soort van, leuk. We hebben nog regelmatig contact op Whats App en daar stuurt hij vaker nogal flirterige berichtjes. (Die zal ik jullie maar sparen) Laatst kwam er dan de vraag of ik hem leuk vond. Hij zou daarna vertellen wat hij van mij vond. Dus ik, eeuwige stresskip, begon ontzettend te trillen en was bang om afgewezen te worden (ervaringen in het verleden). Ik antwoordde hem dat ik hem meer als een knappe vriend zag en hij vertelde me daarna dat hij me ook zo zag. Ik ging er natuurlijk vanuit dat dit klopte. Later kwamen er wel opnieuw flirterige berichtjes voorbij.
    Dagen later heb ik dit aan mijn vriendinnen verteld en zij vertelden me dat het zelfverdediging is. "Als het meisje niks zegt, zullen jongens ook niks zeggen. Hij durft niet," zeiden ze.
    Nu is mijn vraag, wat denken jullie?

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 18:11 ]


    Simple, but effective.

    Ik denk hetzelfde als je vriendinnen.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Ik denk hetzelfde als je vriendinnen.

    + Ik denk dat je het moet zeggen. Dat je hem leuk vindt bedoel ik.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik denk het zelfde..
    Eigenlijk best logisch.. Als ik aan een jongen zou vragen of hij mij leuk vind en hij geeft niet echt het gewenste antwoord, dan durf ik ook niet tegen hem te zeggen dat ik hem wel leuk vind.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you