• Nee serieus. In de les noemde een kind mij ineens lelijk. Waar slaat dit nou weer op?
    Ze begon ineens tegen haar vriendin te praten:
    'Dat meisje daar is echt lelijk eh?
    'Huh wie dan?'
    'Ja die in die trui daar zo'
    'Ja eigenlijk best wel'
    Beide richtte ze hun ogen naar mij en begonnen keihard te lachen. TSSS asociale kinderen-,- Hier kan ik dus echt niet tegen eh..
    Edit: Ik trek me der ook niks van aan hoor mensen, het is niet zo dat ik mezelf in slaap ga huilen vanacht. Ik wou alleen even laten zien hoe zielig de mensheid is-,-

    [ bericht aangepast op 12 sep 2012 - 19:28 ]


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Okee.. Wat een sneue figuren! Laat je niks wijsmaken hoor. ;)


    You are beautiful, you are love.

    Interceptor schreef:
    Laat z maar praten, die ene is gewoon jaloers en de andere is een meeloper :/


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Niets van aantrekken. Vroeger zeiden ze dat ook wel eens over mij en nu vinden velen me mooi en prachtig en blablabla, weet ik veel wat nog allemaal.
    People are strange. Maar weet je, er zijn altijd mensen die je minder mooi vinden en altijd mensen die dat wel vinden. (:
    Je kunt niet mooi of lelijk zìjn. Men kan je alleen mooi of lelijk vinden. Dus niets van wat ze zeggen aantrekken. Trouwens schoonheid hangt in mijn normen echt niet af van merkkledij of make-up of hoe je haar er uit ziet of wat dan ook. Zoals gezegd werd. Ze zijn hoogstwaarschijnlijk gewoon zelf onzeker. Dan ga je onbewust sowieso meer aandacht aan het uiterlijk van een ander geven.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2012 - 18:48 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Op de een of andere manier denken die mensen volgens mij dat je ze niet kan horen, ofzo. Of juist wel, maar wat ze er dan toe beweegt om dat zo te doen snap ik nog altijd niet helemaal.

    Karrueche schreef:
    Wat heerlijk arrogant ja weer. Zulke bitches heb ik ook in mijn klas. Verschrikkelijk irritant, maar het best negeer je ze gewoon.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Ik zou ze slaan :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    Ik zou ze slaan :Y)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Oh, wat kan ik daar toch slecht tegen. Zelf zeg ik ook wel eens dingen over anderen die alles behalve aardig zijn, maar ondanks dat vind ik het gewoon gemeen om iemand stiekem en giechelend lelijk te noemen.
    Heb alsjeblieft het schijt aan zulk soort mensen. Ze zijn je aandacht niet waard.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik had waarschijnlijk zo iets teruggezegd:
    * zucht * "Leven moet moeilijk zijn voor slechtzienden." Of zo. :')

    Achja als iemand een ander lelijk wil noemen doet ie dat maar.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ze voelen zich dus lelijker dan jij. Anders zouden ze niet zo laag doen. Ik denk maar gewoon van: Dat zijn vast losers :3


    even a white rose has a black shadowx

    Dat is vervelend!


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Oh dat soort typetjes ken ik wel: dom, lelijk en achterbaks! Trek je er niks van aan!
    (Als je dat meisje bent van die story met die kleren die je draagt, vind ik je zelfs heel mooi en je hebt cool haar! Als je dat meisje niet bent, vergeet dan wat er tussen haakjes staat!)


    Maybe it's not my weekend, but it's gonna be my year.

    170812 schreef:
    Story of my life.
    Ze zijn gewoon jaloers. Dat houd ik mezelf voor, ghehe (:


    Life is full of fake people

    Heel laag.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran