• Buh, ik moet binnen enkele minuten vertrekken naar mijn examen en ik zie het echt niet zitten. Ik ken de stof dan wel, maar ik ben echt mottig. Ik moet continu naar de wc spurten. Ik zou wel kunnen bellen om te melden dat ik niet afkom, maar daar vind ik het nu eerlijk gezegd veel te laat voor en ik heb ook geen zin om naar de dokter te gaan zodat ik speciaal daarvoor een briefje kan inleveren. Ik heb ook totaal geen zin om mijn examen in te halen. Pfff hopelijk heb ik daar niet te veel last. Naja ze zullen het wel verstaan zeker als ik even naar het toilet moet.

    Wie is er ook ziek en welke dutsen hebben nu ook examens of toetsen?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Mijn proefwerkweek is net begonnen, ben daar nu net van terug. Maar ik ben de hele dag ziek van zenuwen geweest, gelukkig tijdens de toetsen geen last meer van gehad.
    Hopelijk ging je examen goed (:


    If a writer falls in love with you, you can never die

    ik heb SE-week...vandaag maatschappijleer gehad, morgen duits en scheikunde...duits doe ik bijna slapend, maar scheikunde....tja =='
    beterschap (flower)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Spotgaai schreef:
    Mijn proefwerkweek is net begonnen, ben daar nu net van terug. Maar ik ben de hele dag ziek van zenuwen geweest, gelukkig tijdens de toetsen geen last meer van gehad.
    Hopelijk ging je examen goed (:
    Eigenlijk wel. Het was behoorlijk simpel en zaten veel domme vragen tussen. Ik hoop nu alleen dat ik ze niet te moeilijk heb opgelost, want zo ben ik dan wel. Ik heb er een goed gevoel bij, maar ik merk wel hoeveel ik heb. Ik ben blij dat ik tijdens het examen geen last meer had. Gelukkig. Lang leven pilletjes!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Latona schreef:
    ik heb SE-week...vandaag maatschappijleer gehad, morgen duits en scheikunde...duits doe ik bijna slapend, maar scheikunde....tja =='
    beterschap (flower)
    Ik studeer Chemie, ik kan je best wel even helpen met scheikunde als je wilt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ja, ik heb de hele nacht lopen kotsen. :Y)
    En nu hadden we blijkbaar een testexamen van economie vandaag :s

    Ik geniet nog van mijn laatste vrije dag van mijn vakantie:Y)
    Maar morgen moet ik weer aan de bak:/


    •*• Lululu •*•

    Niet ziek en geen examens, dus ik ben voorlopig nog happy. C:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik was ook ziek tijdens mijn SE week, maar ik heb tot nu toe allemaal voldoendes teruggekregen (:
    Dus, succes!


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Dat suckt. :c
    Iedereen die dan bij ons is moet het op de meest onlogische tijden inhalen..
    Beterschap!


    life is awesome

    Yep. I haz toetsweek.


    26 - 02 - '16