• Hoiii, ik wil -net als veel mensen tegenwoordig- dip dye in mijn haar. Jaha, je zal nu wel denken: Weer zo'n topic?! Ja. maar ik wil echt heel graag en ik weet eigenlijk nog niet helemaal hoe ik dat moet vragen aan mn ouders. En ohja, ik heb bruin/donker bruin haar, bruine ogen en een getinte huid.. Dus misschien ook tips welke kleur ik moet doen??

    Oke dit was al een hele tekst!!
    XXX

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 11:07 ]


    Do what people say you can't.

    Goudblond of blauw? Verder weet ik er ook niks over. ;p


    You are beautiful, you are love.

    knalblauw of donkerrood?


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ik zal gaan voor een rood, roze of paarse dip ;) Is echt heel mooi bij donker haar. Maar even serieus: ga niet moeilijk doen over 'die haarkleur die niet meer is terug te krijgen'. Je moet gwn lekker permanent gaan. Want: haar groeit, dus je krijgt je echte kleur altijd terug en daarbij is het maar een dipping: Op een gegeven moment wordt je haar langer en dan knip je het er weer af. Resultaat: je haar is weer als naturel.

    Oja, en je ouders: gewoon aangeven dat je het heel graag wilt. klaar. Je moet dan wel kunnen voorstellen het zelf te betalen.
    Zeggen ze nee? Vooral blijven aangeven en door middel van mooie plaatjes ze toch proberen over te halen.

    Succes ;)