• in de jaren 70 moeten leven, met de hippies, punk en rockers.
    Toen wisten ze nog wat goede muziek was en kon je tenminste nog een rebel of hippie zijn zonder echt voor gek verklaart te worden.
    Daar pas ik veel beter bij dan deze tijd. Met die laffe politiek, beknopte normen en waarden die we zogenaamd niet meer hebben en iedereen die zogenaamd anders is, maar o wee als je het echt bent.
    Ja, ok ik weet ook wel dat die tijden niet geweldig waren en er ook slechte dingen waren. Maar volgens mij past ik veel beter bij die mentaliteit(dus de hippies/punk/rock) dan deze "ik ben zooo anders maar zit wel lekker in mijn hokje en ik geef niet om anderen" mentaliteit.
    Nee, ik had echt in de jaren 70/80/90 moeten leven, en niet in de jaren 00/10

    Hebben jullie dat ook wel eens, dat je het gevoel heb dat je in de verkeerde tijd leeft?

    [ bericht aangepast op 2 okt 2011 - 1:07 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik heb juist het gevoel dat ik in de perfecte tijd leef, haha. Maar ik ken wel meerdere mensen die hetzelfde hebben als jij.

    Wat de muziek betreft ben ik het wel met je eens haha. Hoewel je nooit alles over 1 kam moet scheren; zelfs nu wordt er nog wel goede muziek gemaakt.


    You cannot even begin to comprehend the bounds of my forthcoming genius.

    klopt, maar toen was de, voor mij, goede muziek pop. Nu niet meer. Nu word je vreemd aan gekeken als je zegt ik hou van rock of metal, zeker als meisje.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Jaren '80 ftw! Ze zeggen wel dat er toen een crisis was, maar die is er nu ook. Zet me dan op z'n minst in een crisis met The Cure, Bauhaus, Clan Of Xymox en géén fucking Bieber *O*


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik hou heel erg van hiphop. En dat word na mijn gevoel alleen nog maar de grond in gestampt.

    Ik zou er graag bij willen zijn toen hiphop ontstond enzo. Voor mijn gevoel pas ik beter in de jaren 90.

    Ik niet.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    C18 schreef:
    Jaren '80 ftw! Ze zeggen wel dat er toen een crisis was, maar die is er nu ook. Zet me dan op z'n minst in een crisis met The Cure, Bauhaus, Clan Of Xymox en géén fucking Bieber *O*

    Eindelijk iemand die het begrijpt.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    C18 schreef:
    Jaren '80 ftw! Ze zeggen wel dat er toen een crisis was, maar die is er nu ook. Zet me dan op z'n minst in een crisis met The Cure, Bauhaus, Clan Of Xymox en géén fucking Bieber *O*


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.