• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:

Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby

Engelen:
    Jongens:

Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:

REGELS

OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Nick
    'Hmm...' Mompelde ik zonder verder een andwoord te geven en bleef hem aankijken, je ging toch niet echt menen dat hij me boos wilde maken? Ik hoopte voor hem dat hij niet zo dom was.

Don't be like the rest of them, darling

Jake
    Ik voel de woede in me opborrelen, heeft hij het dan nog niet door dat hij moet oprotten. Ik haal naar hem uit met mijn vuist. Mijn verstand staat op 0.

Leslie Day
    Nick gaat niet weg. Shit. Wat moet ik doen? En dan haalt Jake ineens uit naar Nick met zijn vuist. Ik schrik en slaak een klein gilletje. Wat is dat toch de laatste tijd? Hij sloeg eergisteren ook al de andere jongen. Bij de club in Frankrijk. En dat kan ik nog wel begrijpen, die jongen noemde me een hond. Maar Nick, oke, hij is uitdagend. Maar technisch gezien doet hij niets.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Nick
    'Mischien is het handig na te denken voordat je iets doet? Ik ben ruim 100 jaar ouder dan jouw, dat betekent sterker en sneller' Heilp ik hem herinneren waarna ik zijn vuist met gemak ontweek, 'En daarbij deed ik volgens mij niets verkeerd'

[ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 14:24 ]

Jake
    'Dat je bestaat is al verkeerd.' grom ik maar houd me nu in. Gewoon voor Leslie, ik denk niet dat ze hierop zit te wachten.

Leslie Day
    Mijn hart slaat sneller, maar Nick ontwijkt Jake gewoon. Met gemak. Ik slik een keer. Maar Jake houdt zich in, waar ik blij om ben. 'Rot gewoon op Nick,' zeg ik dan. Ik kijk Nick aan. Recht in zijn ogen. Ik zie er herinneringen in aan vroeger.

Nick
    'Tsja, mischien, mischien niet. Dood gaan zie ik nou ook niet bepaalt zitten' Andwoord ik waarna ik als Leslie iets zecht naar haar kijk vervolgens weer naar Jake. Weggaan of niet? Mischien, mischien niet..

Leslie Day
    Hij kijkt naar mij en dan weer naar Jake, maar hij vertrekt niet. 'Nick,' zeg ik met opeengeklemde kaken. Ik kijk naar hem en laat mijn ogen helemaal over hem heen gaan. Echt niets verandert. Zelfs niet qua gedrag.

Jake
    Ik blijf hem aankijken, niet van plan als eerste mijn ogen af te wenden.
    Ik haat die gast echt, gewoon al omwat hij Les heeft aangedaan en door mijn nachtmerries.

Nick
    Wel dus, de manier waarop ze mijn naam zij, zo had ze het waarschijnlijk meerdere keren uitgesproken, met opeen geklemde kaken. 'Tot later Jake' Zei ik met een vleugje sarcasme om vervolgens de gang uit te lopen.

Leslie Day
    Hij luistert naar me, alweer. En ik snap niet waarom. Misschien is Nick toch een beetje verandert? Vroeger zou hij namelijk er echt niet naar geluisterd hebben. Niet twee keer op een dag tenminste. Hij loopt de gang uit en ik kijk naast me naar Jake.

Jake
    Ik probeer af te koelen en adem even diep in. 'Gaan we nog gaan bowlen of heb je geen zin meer?' vraag ik aarzelend aan Les.

leslie Day
    'Dankje dat je hem niet weer wilde gaan slaan,' zeg ik dan tegen Jake. Ik haat het als dat soort dingen om mij namelijk gebeuren. En somehow lijkt het de laatste tijd steeds vaker te gebeuren. Matthew, die jongen in de club, Nick. 'En ik wil nog steeds gaan bowlen, lijkt me leuk.'

Jake
    Ik kijk haar wat vrolijker aan en trek haar mee naar buiten. Ik open de autodeur zodat ze kan instappen en ga dan op de chauffeursstoel zitten. Ik rij naar de stad en stop voor de bowling.

Leslie Day
    Jake trekt me vrolijk mee naar buiten en we rijden al snel richting de stad. Jake stopt voor de bowling en ik stap uit en loop dan samen met Jake naar binnen. Ik huur een baan voor ons tweeën. En we moeten dan bowlingschoenen gaan passen, je weet wel, van die clownsachtig uitziende schoenen die iedereens voeten heel groot en lomp doet lijken.