• [ bericht aangepast op 2 nov 2020 - 20:23 ]

    Wat een raar verhaal zeg :X
    Maar goed, wennen zal het natuurlijk zijn, ook al zal je er niks van merken op school xD


    -

    Lol, ik dacht dat je echt dakloos was :W
    Waar verhuis je heen dan? *O*


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Lol, ik vat 'm denk ik. Maar dat lijkt me best een vreemd gevoel voor jullie. ;p


    You are beautiful, you are love.

    Als je nog nooit bent verhuisd, voelt dat vast heel erg vreemd. Ik wil je in ieder geval alvast veel plezier wensen in je nieuwe huis!


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Dat lijkt me iddd raar D:

    Maar als je om de een of andere reden nog niet je nieuwe huis in mag: Ik heb nog een lege hamsterkooi die je mag lenen :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Alvast veel plezier in je nieuwe huis en ik hoop dat je kamer nog mooier word dan dat je dacht dat ie zal worden(;


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Zoiets heb ik ook gehad toen ik ging verhuizen.
    Haha toen hadden mijn ouders even een probleem waar alle spullen heen moesten xd


    It's darkest just before the dawn <3

    Mercurial schreef:
    Als je nog nooit bent verhuisd, voelt dat vast heel erg vreemd. Ik wil je in ieder geval alvast veel plezier wensen in je nieuwe huis!


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Mockingjayz schreef:
    Wat een raar verhaal zeg :X
    Maar goed, wennen zal het natuurlijk zijn, ook al zal je er niks van merken op school xD

    Haha klopt, ben wel blij opzich dat ik dan op school zit. :'D
    Sandrachips schreef:
    Lol, ik dacht dat je echt dakloos was :W
    Waar verhuis je heen dan? *O*

    Haha, eh echt HEEL dicht bij de stad. Like, 2 minuten fietsen.
    Het is een zijstraat van de Bankastraat. Weet niet of je dat wat zegt? ><

    Mercurial schreef:
    Als je nog nooit bent verhuisd, voelt dat vast heel erg vreemd. Ik wil je in ieder geval alvast veel plezier wensen in je nieuwe huis!

    Dit is de tweede keer in m'n leven dat ik verhuis haha. :3
    Maar dankjewel! (bloos)

    Mordin schreef:
    Dat lijkt me iddd raar D:

    Maar als je om de een of andere reden nog niet je nieuwe huis in mag: Ik heb nog een lege hamsterkooi die je mag lenen :Y)

    Dat is lief van je aangeboden, ik pas er vast wel in! *O*

    Memoria schreef:
    Alvast veel plezier in je nieuwe huis en ik hoop dat je kamer nog mooier word dan dat je dacht dat ie zal worden(;

    Dankjeweeeel! *O* Ik hoop het ook :3
    HungryNiall schreef:
    Zoiets heb ik ook gehad toen ik ging verhuizen.
    Haha toen hadden mijn ouders even een probleem waar alle spullen heen moesten xd

    Ah, ja wij hebben het geluk dat m'n oom een eigen bedrijf heeft en dus een gigantische hal. En daar mochten wij tijdelijk onze troep in dumpen.
    Maar je hebt tegenwoordig ook van die Cityboxxen (hoe schrijf je het) dus dat had anders ook een optie kunnen zijn.

    Lioncourt schreef:
    (...)
    Haha, eh echt HEEL dicht bij de stad. Like, 2 minuten fietsen.
    Het is een zijstraat van de Bankastraat. Weet niet of je dat wat zegt? ><
    Zegt me niks, maar dat is echt fucked up chill! Vooral met uitgaan en zo *O*
    Veel plezier daarzo *O*


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Sandrachips schreef:
    (...)Zegt me niks, maar dat is echt fucked up chill! Vooral met uitgaan en zo *O*
    Veel plezier daarzo *O*

    Jaaa dat is waar! ^^
    Dankuuuu. ;D

    Ik ben ook verhuisd ooit, drie straten verderop gaan wonen .___.