• ROLLENTOPIC - er kunnen geen nieuwe rollen meer worden gemaakt!


    De jongens van One direction wonen voor 4 weken in een groot huis in de Zwitserse bergen. Maar dat doen ze niet alleen er komen tien andere meisjes bij hun in huis wonen, ze moesten meedoen aan een wedstrijd. Ze komen er kerst en Nieuwjaar vieren en komen er gewoon 4 weken wonen. Er onstaan liefdes, ruzies en vriendschappen.


    Jongens
    Zayn Malik: CrazyOf1D
    Harry Styles: GANGNAMSTYLE
    Niall Horan: MyDreamStory
    Louis Tomlinson: MirrorMalik
    Liam Payne: quin98


    Meisjes
    Violet rose Vroom - Glims
    Dawnelle Elizabeth Harper - Panday
    Jaymina Dé La Garté - curlies
    Camile Abigail Turner - Rider
    Rosalie Lauren Lima - Naomia
    Lively Rose Brennan - xVanillaa
    Jessy Anna Evans - agentP
    Samanta Alexandra Jozephs - Nyan
    Brianna Scarlett Greenlake - Rememberyoux
    theepotje

    Jongen/meisje:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd(16-20):
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:


    -Deze RPG is gemaakt voor mensen die wel wat langere stukken willen schrijven en ook wat rustiger aan doen, dus dat het niet zo snel gaat!
    - Iedereen komt uit engeland of Ierland
    -Het verhaal start op de dag dat iedereen aan komt.


    Regels:
    *Minimaal 10 regels.
    *Igg één keer in de drie dagen posten (als dat niet lukt even PBen)
    *Geen 16+
    *Eén rol per persoon, omdat er al niet zo heel veel rollen zijn.
    *We schrijven in de verleden tijd.
    Als je je niet aan de regels houdt krijg je een waarschuwing, na meerdere waarschuwingen word je er uit gekickt(:

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 15:40 ]


    just close your eyes and enjoy the roller coaster that is life :) x

    Ow, haha thanks ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Ik ben trouwens gewend om in tegenwoordige tijd te schrijven, dus geef me please niet gelijk een waarschuwing als ik dat per ongeluk doe want dan verander ik het zo snel mogelijk (A)


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Panday schreef:
    Ik ben trouwens gewend om in tegenwoordige tijd te schrijven, dus geef me please niet gelijk een waarschuwing als ik dat per ongeluk doe want dan verander ik het zo snel mogelijk (A)


    Ow, daar zal ik ook even op moeten letten. Ik kan gewoon beiden, maar schrijf meestal ook in tegenwoordige tijd
    :') Als ik het in de RPG per ongeluk fout doe, moeten jullie het gewoon even zeggen.


    Happy Birthday my Potter!

    ja hoor, we zullen het gewoon even zeggen. jullie doen het toh niet met opzet enzo(:


    Never apologize for what you feel, it's saying sorry for being real.

    Okay, mooizo :)


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    glims schreef:
    ja hoor, we zullen het gewoon even zeggen. jullie doen het toh niet met opzet enzo(:


    Nouhouw..... nee hoor, grapje. Natuurlijk zou ik dat niet met opzet doen.


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    Nouhouw..... nee hoor, grapje. Natuurlijk zou ik dat niet met opzet doen.



    We houden je in de gaten. ^^


    Never apologize for what you feel, it's saying sorry for being real.

    Mag ik Louis Tomlinson?


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jongen/meisje:Jongen
    Naam: Louis William Tomlinson
    Bijnaam: BooBear, Lou, Louis
    Leeftijd: 20 (24/12/1991)
    Uiterlijk:




    Karakter: Louis is een jongen van 20 jaar, maar in zijn hoofd is hij eigenlijk nog maar 4. Hij is heel kinderachtig, speels en sportief en een échte grappenmaker. Iemand die je altijd ziet lachen en nooit eens ongelukkig ziet. Alleen zijn beste vrienden weten dat hij zich wel eens ongelukkig voelt, maar dat toont hij nooit. Gelukkig heeft hij dan steun van ze. Louis kan zich wel heel volwassen gedragen op momenten dat het nodig is, en meestal weet hij ook wanneer het nodig is. Louis wordt nogal snel nerveus en is héél druk wat anderen soms wel eens op de zenuwen kan werken.
    Familie: Hij heeft heeft vier jongere zussen en de rest staat bij extra.
    Extra: Louis draagt ook een bril, al heeft die die eigenlijk niet nodig, het doet hem ouder en volwassener lijken. Louis' ouders zijn gescheiden, daar heeft hij het heel moeilijk mee gehad. Hij is dus nu zoals een tweede vader voor zijn zusjes omdat ze hun vader na de scheiding nooit meer hebben teruggezien. Hij heeft het er nog steeds moeilijk mee, maar dat wilt hij niet toegeven, en dat zal hij misschien alleen maar doen als hij je echt vertrouwt en als je hem kent. Louis is héél druk, maar in het begin als je hem leert kennen is hij echter heel stil. Hij komt na een tijdje pas losser en dan leren ze de echte Louis kennen. Louis heeft een goede band met iedereen uit de band, maar zijn beste vriend is toch Harry. Ze hebben een band die eigenlijk niet veel mensen begrijpen.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 16:10 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Uhm, Louis is toch niet 16? Of mag je bij de 1D boys ook zelf de leeftijd kiezen?


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik wil beginnen, maar er moeten nog vet veel meisjes bij en Zayn :c


    Happy Birthday my Potter!

    Panday schreef:
    Uhm, Louis is toch niet 16? Of mag je bij de 1D boys ook zelf de leeftijd kiezen?


    Oeps komt omdat ik hem bij een andere ook moest invullen en hij daar een paar jaar jonger moest zijn. Zal het even veranderen]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Haha, maakt mij niks uit hoor ;p

    Nog 6 mensen...~_~


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    We moeten er nog 6!

    @strider Jij mag wel beginnen hoor, maar dan moet de groep eerst inderdaad "compleet" zijn.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 16:10 ]


    Never apologize for what you feel, it's saying sorry for being real.

    glims schreef:
    @MirrorMalik uhm, louis is 21 , dus dat wouden we eigenlijk ook wel zo houden, verder goed personage hoor:)

    @strider Jij mag wel beginnen hoor, maar dan moet de groep eerst inderdaad "compleet" zijn.


    [Ja klopt en heb het veranderd. Komt omdat ik hem net ook bij een ander in moest vullen en hij daar een paar jaar jonger moest zijn]

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 16:13 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer