• jullie kennen t vast wel.
    Zoniet: Iemans zegt bijv: #gaoverdestreep als...
    dan moet je zeggen of je over de treep gaat of niet, en dan zeg jij weer #gaoverdestreep als


    #gaoverdestreep als je je wel eens alleen gevoeld hebt..

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 13:01 ]

    Dan mag waarschijnlijk iedereen wel over de streep.


    No growth of the heart is ever a waste

    Nee, ik ken het spel niet.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ga over de streep als je handen wel eens gejeukt hebben om iemand ongenadig op z'n bek te slaan.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik ga over de streep

    #gaoverdestreep als je altijd al iets levensgevaarlijks heb willen doen voor adrenaline


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Gaat niet, maar steekt hand op voor respect.

    Ga over de streep als je wel eens dingen hebt gedaan door groepsdruk die je niet wou.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Nee, maar ik zie zoiets wel vaak.

    #gaoverdestreep als je wel eens hebt gevonden dat je broertjes of zusjes voorgetrokken worden.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Nee.

    Ga over de streep als je wel eens hebt gewenst dat je een brief van Zweinstein zou krijgen op jouw 11e verjaardag.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik ga over de streep.

    #gaoverdestreep als je jezelf wel eens echt lelijk hebt gevonden.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik ga over de streep.

    Ga over de streep als je Twilight het grootste cliché ooit vindt, maar stiekem wel heel leuk.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik ga niet over de streep.

    Ga over de streep als je, je nergens op je plaats voelt.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ik ga niet over de streep
    Ga over de streep als jij het grootste gedeelte van je leven een masker op hebt gehad

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 13:22 ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik ga niet over de streep.

    Ga over de streep als je ooit gediscrimineerd bent, om wat voor reden dan ook.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 13:23 ]

    Ik ga niet.over de streep.
    Ga over de streep als je soms weleens wenste dat je in een ander gezin geboren was.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Nooit van mijn leven ga ik.

    Ga over de streep als je met mensen vrienden wou worden, al wist je dat ze niet aardig waren, maar omdat je erbij wou horen voor een keer in je leven.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 13:25 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik ga niet over de streep.

    #gaoverdestreep als je je leven soms wel eens opnieuw zou willen doen.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''