• Ik word steeds saaier, ach ja...


    Stoere streepjes toch?
    -
    --
    ---
    ----
    Nog stoerder.(cool)

    Oké, ik wordt gek. Sorry.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Elena

    'Hoi Liam, ik ben Elena, maar dat had je denk ik al vernomen.' zeg ik en kijk naar Liam die overduidelijk niet naar mij kijkt. Ik moet erg vaak naar boven kijken bij mensen vanwege mijn lengte, nu dus ook. Ik ben hier nu al een poosje en ik heb nog geen idee hoe mijn kamer er uit ziet, zou ik nog even blijven of zal ik al weg gaan? Toch besluit ik maar te blijven, het is toch best gezellig?


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Louis William Tomlinson

    Ik loop mee naar binnen en zodra ik Hazza zie krijg ik een grijns op mijn gezicht. 'Dankjewel Hazza dat je op Hazza wilde letten' zeg ik en pak de beer weer uit zijn handen. 'Ik ben ook aardig en dat is inderdaad leuker. Het is iets dat jullie samen weer moeten doen en ik ga dat niet verpesten' zegt Zayb tegen Harry en ik haal mijn schouders op. Niet wetende waar het eigenlijk over gaat. Ik richt me op het meisje dat zich als Elena voorstelde. 'Louis William Tomlinson ook wel bekend als BooBear of SuperBunny' zeg ik vrolijk en kijk even naar Liam. 'Hazza en ik zijn gewoon goed en zetten een trend. Nu alleen jij en Niall nog'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Elena

    Deze mensen zijn echt druk, maar ook hilarisch. Louis met vage bijnamen, Harry met zijn naamgenoot de beer, een kleding ruil? 'Leuk je te ontmoeten SuperBunny' zeg ik blij. 'Ik denk dat ik zo maar eens naar mijn kamer ga, ik ben daar nog niet geweest sinds mijn aankomst vanmiddag' zeg ik teleurgesteld. Ik zet mijn koffer overeind en doe mijn tas weer om mijn schouder. Deze mensen zijn echt leuk, het zouden echt goede vrienden van me kunnen zijn als ze bij mij in de buurt zouden wonen


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Harry Edward Styles
    'alsjeieft, ik pas graag op Hazza hoor' grinnik ik en kijk even naar Louis. 'nou, ik hou denk ik maar gewoon mijn rigen style'zegt Liam lachend tegen Louis.'nou... Ga je nu al weg?'vraag ik met een pruillipje aan Elena. 'weet je wat, je gaat gewoon even je kamer bekijken en dan kom je weer terug, goed?' vraag ik enthousiast en kijk er aan.

    Louis William Tomlinson

    'Het klinkt nog steeds vreemd' zeg ik lachend. 'Hazza die op Hazza pas.' Ik kijk even naar Liam. 'Misschien is dat het beste gezien ons plan anders niet gaat werken' zeg ik lachend en kijk dan ook naar Elena. 'Ik ben het met Liam eens, want dat is toch gezelliger voor jou en ook voor ons' zeg ik in koor met Zayn. 'Oke dan was dus echt eng' zeg ik lachend.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Elena

    'Okee, ik ga naar mijn kamer, breng mijn spullen daar en kom weer terug' zeg ik. 'Loopt er nog iemand mee voordat ik jullie kwijt raak' vraag ik met een pruillipje. Ik kijk iedereen even aan, stuk voor stuk. Stiekem hoop ik dat Zayn met me mee zal lopen, maar dat zal wel niet. Hij heeft vast een vriendin, aangezien hij veel te knap is om single te zijn.


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Louis William Tomlinson

    'Yeahh gezellig en ondertussen breng ik Hazza dan ook maar eens naar onze kamer' zeg ik vrolijk en loop in de richting van de lift. Opeens bedenk ik me wat er draai me om. 'Wie verzint er ondertussen wat om zo meteen te doen?' vraag ik. 'Trouwens Zayn loopt volgens mij met je mee' zeg ik lachend en kijk even naar Zayn die op het punt wat om te zeggen. 'Kan zelf ook praten Lou, maar dat wilde ik inderdaad zeggen' antwoord hij.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Elena

    'Okee, gezellig, op welke verdieping zitten jullie? Ik zit op verdieping numeró 7.' zeg ik met een Mexicaans stemmetje. En wandel heupwiegend met mijn koffer naar de lift, alleen rolt het niet goed dankzij het tapijt, wat nogal vervelend is. Ik ben blij dat Zayn toch mee gaat, maar als iemand ander mee zou gaan zou dat ook tof zijn dus ben ik blij. Ik neurie Same mistakes en beweeg een beetje en ik voel me aangestaard door mensen, misschien zien ze water branden?


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Louis William Tomlinson

    Rustig loop ik in de richting van de trappen terijl ik steeds om me heen blijf kijken. Het was een voordeel dat ik Hazza in mijn handen had en de kleding van Harry aan had, maar nog steeds had ik het gevoel dat iemand ons..of nou ja mij doorhad. En iets in je eentje oplossen is natuurlijk niet heel erg handig, maar de naam Superbunny/Superman komt dan wel weer van pas.

    Zayn Jawaad Malik

    'Geloof het of niet, maar de zevende verdieping dus ook bij jou in de buurt' zeg ik en lach even om haar Mexicaanse stemmetje. Ik kijk haar aan en loop dan mee naar de lift. 'Geef je koffer maar' zeg ik glimlachend en luister dan naar het lied dat ze neuriede. Bijna gelijk herken ik Same mistakes en begin automatisch mee te zingen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    :( wil reageren maar kan niet)

    [je kan Hazza of Liam altijd met Louis meesturen als je wilt]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    'lou, ik loop wel even mee!' roep ik en loop daarna gauw naar hm toe. Ik kijk even lachend naar Hazza in zijn armen en loop dan rustig veder. 'en laten eij maar even verzinnen wat we gaan doen, anders wordt hrt tovh niks' lach ik rn kijk Louis even aan. Ondertussen dacht ik even na over wat we konden doen, het was al laat dus echt buiten konden we niet veel meer doen. 'wat zit er eigenlijk allemaal in dit hotel?'

    Louis William Tomlinson

    Ik kijk verschrikt om zodra ik een stem hoor, maar haal opgelucht adem als ik Harry hoor en niet veel later ook weer zie. 'Laten we dat dan maar doen aangezien je gelijk hebt. Heb je trouwens ook het idee dat hier iets niet klopt?' vraag ik en kijk hem aan. Ik haal mijn schouders op en denk ondertussen na. 'Eigenlijk zou ik het niet weten'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    'hoe bedoel je iets niet klopt?' vraag ik en kijk even om me heen. Ik haaal mijn schouder even op enbkijk dan weer naar Louis. 'we kunnen gewoon met ze alle even gaan kijkenwat er is, of gewoon wat drinken in dat restaurantje beneden' stel ik voor en glimlach even. Wat bedoelde hij nou precies met dat hier iets niet klopte? Ik dacht even na maar wist niet precies wat er was.

    Louis William Tomlinson

    Ik kijk even rond en haal mijn schouders op. 'Geen idee, maar er klopt iets niet. Het idee dat iemand ons in de gaten houd of zo iets' zeg ik en kijk hem aan. 'Dan gaan we wat drinken en kijken wat er hier te doen is' zeg ik glimlachend. 'Misschien komen we nog wat leuks tegen en hebben we gelijk wat te doen.'


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer