• Ik moet een bril ;|
    Volgende week is ie klaar en gelukkig is het alleen voor het lezen ;3

    Hebben jullie ook een bril? Zo ja, hoe bevalt het?


    26 - 02 - '16

    Ik heb al een paar jaar een bril en ik ben er blij mee (:
    Ik vond het in het begin ook heel raar en ik hoefde hem niet altijd te dragen; alleen als ik hem nodig had. Maar ik heb er uiteindelijk voor gekozen om hem toch altijd te dragen en ik zou niet meer zonder willen. Ik vind mezelf er ook heel raar uitzien zonder bril.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Ik heb een bril en jahoor, ik zet hem af en toe op, puur als accessoire, maar ik heb hem dus niet altijd nodig (:
    (Heb hem al vanaf mijn 2e trouwens, ben nu 16)

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 18:35 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Nein, geen bril. Wel een beugel gehad


    The odds are néver in our favor.

    Ja, voor het veraf lezen.
    Ik heb namelijk -1.75 & -2.55 wat best slecht is. Maar ik vond mijn bril echt zo lelijk dat ik hem alleen opdeed als het noodzakelijk was.
    Nu heb ik deze vrijdag twee nieuwe gekocht..
    Die zijn gelukkig echt heel mooi! Dus durf ik hem waarschijnlijk ook de hele dag op te houden. (krul)

    NeverEnough schreef:
    Ja, voor het veraf lezen.
    Ik heb namelijk -1.75 & -2.55 wat best slecht is. Maar ik vond mijn bril echt zo lelijk dat ik hem alleen opdeed als het noodzakelijk was.
    Nu heb ik deze vrijdag twee nieuwe gekocht..
    Die zijn gelukkig echt heel mooi! Dus durf ik hem waarschijnlijk ook de hele dag op te houden. (krul)

    Als je een bril echt zo erg vind kan je ook voor lenzen gaan ^^
    Ik snap trouwens niet hoe je het uithoudt zonder bril. Ik heb -0,5 en -1 geloof ik en ik word helemaal gek zonder bril xd


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Ik draag al negen jaar een bril. Ik vond het in het begin erg verschrikkelijk, maar nu ben ik dat gewoon :]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik heb een bril, sinds mijn 12de gehad, ben ermee gepest, heb nu lenzen. Lenzen zijn 100x beter.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Je kan ook nachtlenzen nemen, die doe je 's nachts in en hoef je overdag niks. Of gewone daglenzen en dan neem je daarnaast een leuke bril die je dan als accessoire gebruikt :A


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    CyberLord schreef:
    Ik heb een bril, sinds mijn 12de gehad, ben ermee gepest, heb nu lenzen. Lenzen zijn 100x beter.


    Als je ouder bent pesten ze je daar niet meer mee, gelukkig, maar als je jonger bent inderdaad nog wel.
    Zij is 16 dus hoeft zich ook geen zorgen te maken over pesten ^^


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Als je ouder bent pesten ze je daar niet meer mee, gelukkig, maar als je jonger bent inderdaad nog wel.
    Zij is 16 dus hoeft zich ook geen zorgen te maken over pesten ^^

    Klopt.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Endure schreef:
    Je kan ook nachtlenzen nemen, die doe je 's nachts in en hoef je overdag niks. Of gewone daglenzen en dan neem je daarnaast een leuke bril die je dan als accessoire gebruikt :A

    Ik wil bij mijn opticien nog steeds eens vragen hoe het zit met nachtlezen en hoe duur die zijn. Dat lijkt me zo handig. Ik vergeet mijn lenzen toch altijd uit te doen (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dirtypaws schreef:
    (...)
    Als je een bril echt zo erg vind kan je ook voor lenzen gaan ^^
    Ik snap trouwens niet hoe je het uithoudt zonder bril. Ik heb -0,5 en -1 geloof ik en ik word helemaal gek zonder bril xd


    Ja ik weet het. Maar ik vind een bril niet zo zeer heel erg, maar ik vond de mijne gewoon niet mooi.. Ghehe.
    Ik heb niet echt behoefte aan lenzen, want ik vind dat nogal een gedoe met makeup enzo.

    Ik ben opzich wel gewend zonder bril te kijken. ik vind het juist heel vreemd met. Omdat ik ieder haartje zie, ieder vlekje etc. Dat vond ik in het begin heel vervelend. Maar als ik de kantine in loop, TV kijk of naar de bioscoop ga, MOET ik gewoon mijn bril mee omdat ik anders personen van een afstand heel moeilijk kan onderscheiden.

    Dus ik moet me erg gewoon overheen zetten en ze gewoon gaan dragen :Y)

    NeverEnough schreef:
    (...)

    Ja ik weet het. Maar ik vind een bril niet zo zeer heel erg, maar ik vond de mijne gewoon niet mooi.. Ghehe.
    Ik heb niet echt behoefte aan lenzen, want ik vind dat nogal een gedoe met makeup enzo.

    Ik ben opzich wel gewend zonder bril te kijken. ik vind het juist heel vreemd met. Omdat ik ieder haartje zie, ieder vlekje etc. Dat vond ik in het begin heel vervelend. Maar als ik de kantine in loop, TV kijk of naar de bioscoop ga, MOET ik gewoon mijn bril mee omdat ik anders personen van een afstand heel moeilijk kan onderscheiden.

    Dus ik moet me erg gewoon overheen zetten en ze gewoon gaan dragen :Y)

    Waarom gedoe met make-up? Als je ze gewoon in doet voordat je eraan begint is er toch niks aan de hand?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    ja, al 10 jaar, alleen doe ik het niet aan.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 18:47 ]


    -

    Ik heb een bril. No like. Heb 'm nooit op. :3


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean