• Ja ik ga al mijn series verwijderen,want niemand maakt ze >.< dus ik zoek ideetjes(A)Het moet écht heel origineel zijn,dus iets wat niemand heeft het liefste&als jij degene bent met dat idee krijg je natuurlijk de hoofdrol x]

    Dus please help met verzinnen(A)


    Lalalalalalalala.

    alweer?


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik heb een idee en ik denk wel dat het super orgineel is ><

    Het gaat over een tweeling, samen hebben ze een tv programma, waarin ze elkaar opdrachten geven. [de ene van de tweeling is meer een huppel meisje en de ander meer een gangster typetje] De ene tweeling die naar de huppel kant is, geeft haar zus de opdracht dat ze een lesje moet krijgen met cheerleaden, natuurlijk gaat dit helemaal de mist in, terwijl TH thuis op de bank geamuseerd naar de twee zitten te kijken!

    die is sexy^^

    Nog meer mensen?


    Lalalalalalalala.

    alweer?


    Hoezo álweer?


    Lalalalalalalala.

    ANGEL

    waarom ist jij niet online op msn? :O


    We're all going to hell, and I am driving the bus

    Het zusje van Dirk Kuyt gaat met de trainer van het Nederlandse elftal naar bed om Dirk mee te laten doen in een belangrijke wedstrijd. Dirk weet hier niks van en is dolblij dat hij mee mag doen. Maar wat als de pers zich ermee gaat bemoeien?


    Music is the new sex

    (...)

    Hoezo álweer?
    nou; volgens mij verwijder jij heel vaak je series en wil je dan een nieuw 'beter' idee -.-


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    (...)nou; volgens mij verwijder jij heel vaak je series en wil je dan een nieuw 'beter' idee -.-


    dus?


    Lalalalalalalala.

    (...)

    dus?
    dat slaat een beetje nergens op from my point of view


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    (...)dat slaat een beetje nergens op from my point of view


    En waarom dan niet?>.<
    Ik bepaal zelg wel of ik mijn verhalen verwijder en daarna een nieuw verhaal maak ¬¬' en al gebeurd dat 1 keer of 70 keer en jij kan daar niet tegen.Tjaa jou probleem,ik zit er niet mee.Btw ik vroeg om een idee,niet om je mening >.<


    Lalalalalalalala.

    Nou ik heb misschien wel een ideetje.

    Een meisje heeft ls BF een homo. Zij&de homo make superveel plezier samn en doen álles samen. Het meisje wéét dat de jongen een erg grote fan is vn Tokio Hotel en dan vooral van Bill/Tom/Gustav/Georg. Als ze op een dag en wedstrijd winnen en een hele maand naar Berlijn mogen kan hun geluk iet stuk. Maar wat als ze daar de jongen zijn idool tegekomn en het meisje verliefd word op Bil/Tom/Gustav/Georg? Maakt die liefde hun vriendschap kapot?

    Is hij goed?

    JAAAAAA DIE IS VET SEXY :O


    Lalalalalalalala.

    Echt x]

    ja man ! xD


    Lalalalalalalala.