• Hey iedereen,
    Ik las net een bericht op Facebook via een pagina dat het zou helpen als je elke avond met een rijpe bananenschil over je gezicht zou wrijven om zo acné te verminderen. Dan gaan slapen zonder dit af te spoelen en in de ochtend alles er netjes afwassen.
    Nu leek me dat toch redelijk vreemd en daarom vroeg ik me af of er hier misschien iemand is die dat al eens heeft geprobeerd en anders: denken jullie dat het zou helpen of hebben jullie al eens andere bizarre trucjes gelezen of uitgetest?

    Klik hier als je het "artikel" wil lezen

    [ bericht aangepast op 24 feb 2016 - 21:18 ]


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Werkt niet, geloof me...


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    Werkt niet, geloof me...

    Dacht ik al.
    Ergens wel jammer, zou een goedkope en natuurlijke manier zijn om acné te verminderen.


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Goed reinigen.
    Reinigen, tonic, exfoliator, serum, dagcrème.
    Verder gebruik ik twee keer in de week de Microdelivery peel van Philosophy in combinatie met een masker. Dit werkt voor mij het best.

    Biergist tabletten van de kruidvat schijnen ook te helpen, al heb ik daar geen ervaring mee.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    SonOfGondor schreef:
    Werkt niet, geloof me...

    Oooh, fudge.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik vrees dat dat een trucje is om mensen bananenschillen op hun gezicht te doen wrijven. (cat)


    What would Emma do?

    Vane schreef:
    Goed reinigen.
    Reinigen, tonic, exfoliator, serum, dagcrème.
    Verder gebruik ik twee keer in de week de Microdelivery peel van Philosophy in combinatie met een masker. Dit werkt voor mij het best.

    Biergist tabletten van de kruidvat schijnen ook te helpen, al heb ik daar geen ervaring mee.


    Bedankt, ik gebruik zelf wel een zalf al lijkt die niet helemaal te helpen. Bovendien is die vrij kostelijk.


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Diplodocus schreef:
    Ik vrees dat dat een trucje is om mensen bananenschillen op hun gezicht te doen wrijven. (cat)

    Ja ik vrees het ook


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Vane schreef:
    Goed reinigen.
    Reinigen, tonic, exfoliator, serum, dagcrème.
    Verder gebruik ik twee keer in de week de Microdelivery peel van Philosophy in combinatie met een masker. Dit werkt voor mij het best.

    Biergist tabletten van de kruidvat schijnen ook te helpen, al heb ik daar geen ervaring mee.


    Klinkt alsof je er veel verstand van hebt! Heb je nog enige tips voor producten die niet al te duur zijn?


    If you can't hide it, just throw some fucking glitter all over it.

    Diplodocus schreef:
    Ik vrees dat dat een trucje is om mensen bananenschillen op hun gezicht te doen wrijven. (cat)


    Haha! Ik kan me associeren met de mensen die dit bedacht hebben. (Y)
    Nee, maar even serieus. Ik heb laatst een filmpje hierover gezien: nee, dit gaat niet helpen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Dat moment dat iemand een topic plaatst over bananen

    DANKUWEL STERRENCLAN


    You are my piece of paradise.