• Hoi !
    Mijn zus en een vriendin van haar willen geld inzamelen voor de ACE (Animal Care España)/SHIN (Spaanse Honden In Nood) maar ze weten niet goed hoe.
    (dit is de site btw)
    Heeft er iemand ideeën hoe ze geld kunnen inzamelen?

    ik heb trouwens geen idee waar dit topic moet staan

    Nou ben ik benieuwd, waarom nou juist geld inzamelen voor Spaanse honden?

    Anyway, je zou koekjes kunnen verkopen? Zonder toestemming collectelopen mag volgens mij niet, dus dat zou ik niet doen. Je zou natuurlijk wel gewoon een bijbaantje kunnen nemen en het geld daarvan aan het goede doel doneren, dat brengt misschien nog wel meer op dan andere manieren, al is het waarschijnlijk ook minder leuk. Haha, ik ben ook niet echt goed in dit soort dingen. x')
    Het is natuurlijk wel het leukst als je iets verzint wat met het onderwerp te maken heeft. Misschien zouden ze honden uit kunnen laten?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Nou ben ik benieuwd, waarom nou juist geld inzamelen voor Spaanse honden?

    Anyway, je zou koekjes kunnen verkopen? Zonder toestemming collectelopen mag volgens mij niet, dus dat zou ik niet doen. Je zou natuurlijk wel gewoon een bijbaantje kunnen nemen en het geld daarvan aan het goede doel doneren, dat brengt misschien nog wel meer op dan andere manieren, al is het waarschijnlijk ook minder leuk. Haha, ik ben ook niet echt goed in dit soort dingen. x')
    Het is natuurlijk wel het leukst als je iets verzint wat met het onderwerp te maken heeft. Misschien zouden ze honden uit kunnen laten?

    Daar had ik ook al aan gedacht en dat had ik haar ook al gezegd.
    En je moet maar eens op de site lezen wat er allemaal met die honden gebeurt (:

    Translucent schreef:
    (...)
    Daar had ik ook al aan gedacht en dat had ik haar ook al gezegd.
    En je moet maar eens op de site lezen wat er allemaal met die honden gebeurt (:


    Ja, daar hoor je verschrikkelijk verhalen over.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife