• Meer mensen die nu eigenlijk met Grieks of Latijn bezig moeten, maar er echt géén zin in hebben?


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Scientia schreef:
    Ik!
    Ik heb vandaag nog so gehad van Grieks en tegen donderdag moet ik alle onregelmatige, defectieve, deponente, semi-deponente... werkwoorden kennen + 100 woorden.
    En dan tegen volgende week een bundel van 20 bladzijden over Caesar. :C

    Ahw, is het goed gegaan? Ow, dat is echt freaking veel, in welk jaar zit je? (:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    grieks en latijn is zooo stom...
    daarom ben ik gestopt :Y)


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Ephesus schreef:
    (...)
    Ahw, is het goed gegaan? Ow, dat is echt freaking veel, in welk jaar zit je? (:


    4de, maar dan België. ^^
    En ja, het was best makkelijk. Bedankt. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Scientia schreef:
    (...)

    4de, maar dan België. ^^
    En ja, het was best makkelijk. Bedankt. (:

    Gelukkig, zelf heb ik ook niet veel moeite met Grieks, maar ik heb meer moeite met het feit dat ik huiswerk moet maken. (': Ohw, ik zit in 4VWO, maar het is mijn 3e jaar dat ik de klassieke talen volg, het eerste jaar krijg je die hier nog niet... (':


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ephesus schreef:
    (...)
    Gelukkig, zelf heb ik ook niet veel moeite met Grieks, maar ik heb meer moeite met het feit dat ik huiswerk moet maken. (': Ohw, ik zit in 4VWO, maar het is mijn 3e jaar dat ik de klassieke talen volg, het eerste jaar krijg je die hier nog niet... (':


    Bij mij is het m'n 4de jaar dat ik Latijn volg, en m'n 3de Grieks. Je kan bij ons ook nog geen Grieks volgen vanaf het eerste. (:
    En ik heb moeite met al m'n lessen geleerd krijgen. Gelukkig ben ik niet de enige bij ons die dat zegt. c;


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik(:
    Morgen Moet ik het kennen maar Quizlet gaat voor


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Eigenlijk stoort vooral wiskunde me tegenwoordig, maar ook latijn hoor ;3 Het ding is dat ik een oudere broer heb en vorig jaar altijd notities gebruikte van de slimste meisjes van zijn klas toen (hij lette zelf nooit op en kopieerde voor de examens hele cursussen van die meisjes :'D ) Maaaaaaaar in zijn vijfde jaar is hij er mee gestopt dus nu moet ik het ineens zelf doen ;( & we doen echt een vage tekst over Orpheus van Vergilius waar ik nu niet bepaald veel van begrijp.


    effort never betrays you

    Amarelo schreef:
    Eigenlijk stoort vooral wiskunde me tegenwoordig, maar ook latijn hoor ;3 Het ding is dat ik een oudere broer heb en vorig jaar altijd notities gebruikte van de slimste meisjes van zijn klas toen (hij lette zelf nooit op en kopieerde voor de examens hele cursussen van die meisjes :'D ) Maaaaaaaar in zijn vijfde jaar is hij er mee gestopt dus nu moet ik het ineens zelf doen ;( & we doen echt een vage tekst over Orpheus van Vergilius waar ik nu niet bepaald veel van begrijp.

    Ik schrijf ook best vaak over.. $:
    Wel balen dat je broer is gestopt..


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ephesus schreef:
    (...)
    Ik schrijf ook best vaak over.. $:
    Wel balen dat je broer is gestopt..

    Maar hij is niet gestopt met Latijn, hij is gestopt met nota's te kopieren (hij ging ineens zelf er voor werken), maar hij is iemand die minder noteert dan de meeste mensen (hij onthoud meer zo).
    & ik dacht vroeger altijd dat iedereen dat deed, maar tegenwoordig begin ik meer en meer het gevoel te krijgen dat mensen hun teksten zelf vertalen ;s Schrijf jij dan over van iemand uit je klas of van een vertaalsite? :'D


    effort never betrays you

    Lang leve de richting KUNST!


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Amarelo schreef:
    (...)
    Maar hij is niet gestopt met Latijn, hij is gestopt met nota's te kopieren (hij ging ineens zelf er voor werken), maar hij is iemand die minder noteert dan de meeste mensen (hij onthoud meer zo).
    & ik dacht vroeger altijd dat iedereen dat deed, maar tegenwoordig begin ik meer en meer het gevoel te krijgen dat mensen hun teksten zelf vertalen ;s Schrijf jij dan over van iemand uit je klas of van een vertaalsite? :'D

    Ow op die manier... :3 Hmm, meestal van mensen uit mijn klas. Omg, ikben al met grieks bezig vanaf dat ik dit topic opende, maar tussendoor heb ik gegeten opgeruimd, gequizled, maar niet vertaald. Ik heb welgeteld 3 woorden vertaald. Ugh, nog 2 teksten te gaan, in totaal nog 32 zinnen. Ik blij dat ik de helft al in de les heb gedaan. :3


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Bronx schreef:
    Lang leve de richting KUNST!

    Ruilen?


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ephesus schreef:
    (...)
    Ow op die manier... :3 Hmm, meestal van mensen uit mijn klas. Omg, ikben al met grieks bezig vanaf dat ik dit topic opende, maar tussendoor heb ik gegeten opgeruimd, gequizled, maar niet vertaald. Ik heb welgeteld 3 woorden vertaald. Ugh, nog 2 teksten te gaan, in totaal nog 32 zinnen. Ik blij dat ik de helft al in de les heb gedaan. :3

    WOW wtf, 32 zinnen? In wat voor een school zit jij? O.o
    Wij hebben echt na 1 les maximaal 10 regels overlopen en die moeten we dan vertalen en dat is het? (en eignelijk als ik dat deftig wil doen zit ik er al een half uur of misschien zelfs langer over ;p ) Moeten jullie soms altijd zoveel doen? ;o


    effort never betrays you

    Amarelo schreef:
    (...)
    WOW wtf, 32 zinnen? In wat voor een school zit jij? O.o
    Wij hebben echt na 1 les maximaal 10 regels overlopen en die moeten we dan vertalen en dat is het? (en eignelijk als ik dat deftig wil doen zit ik er al een half uur of misschien zelfs langer over ;p ) Moeten jullie soms altijd zoveel doen? ;o

    Nee, maar die vrouw is anderhalve week weg en ik heb het uitgesteld. Terwijl ik er dus anderhalve week voor had, maar ik doe het op de één na laatste dag. :c


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Yes, Grieks is af. Nu latijn nog en KCV :c


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.