• Hii;
    Het viel me gewoon heel erg hard op dat het meeste taalgebruik van de Q'ers ontzettend mooi is. Zelfs als sommigen mensen in een topic reageren heb ik vaak zoiets van: Wauw, dat heeft ze/hij mooi verwoord! Nu vraag ik me af of ik eigenlijk de enige ben, of ik de enige ben die hier versteld van staat.

    Maar dat is meestal ook zo op een site waarop veel mensen regelmatig schrijven.
    Toch bedankt! :'D


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Maar dat is meestal ook zo op een site waarop veel mensen regelmatig schrijven.
    Toch bedankt! :'D


    Maar als mensen schrijven wilt dat toch niet perse zeggen dat ze een mooi taalgebruik hebben c':

    Na een tijdje krijg je vanzelf een mooier taalgebruik. Als ik mijn oude verhalen terug lees wil ik ze het liefst verbranden en vergeten, zo slecht. Dat is al een stuk verbeterd :]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Toen ik de titel zag, dacht ik dat het sarcastisch was. :p
    Sommige mensen kunnen het inderdaad goed verwoorden.


    Take me to wonderland

    Ik denk dat het feit dat dit een site is waar je verhalen kunt schrijven zeker bijdraagt aan het mooie taalgebruik van Quizletters. Niet van alle Quizletters natuurlijk.
    En om je vraag te beantwoorden, het valt mij ook op dat veel het heel goed kunnen verwoorden!

    [ bericht aangepast op 1 april 2013 - 10:50 ]


    You are beautiful, you are love.

    Dat vind ik wel mooi aan Q. ^^
    Ik moet zeggen, dat Quizlet enorm heeft meegeholpen aan mijn taalontwikkeling.


    Let the Night embrace you

    Sagitta schreef:
    Dat vind ik wel mooi aan Q. ^^
    Ik moet zeggen, dat Quizlet enorm heeft meegeholpen aan mijn taalontwikkeling.

    Itami schreef:
    Toen ik de titel zag, dacht ik dat het sarcastisch was. :p
    Sommige mensen kunnen het inderdaad goed verwoorden.


    Dit.


    Do what people say you can't.

    Sagitta schreef:
    Dat vind ik wel mooi aan Q. ^^
    Ik moet zeggen, dat Quizlet enorm heeft meegeholpen aan mijn taalontwikkeling.


    Ja, bij mij ook. Mijn Nederlandse schrijfopdrachten zijn meestal zeer goed c:

    Itami schreef:
    Toen ik de titel zag, dacht ik dat het sarcastisch was. :p
    Sommige mensen kunnen het inderdaad goed verwoorden.


    Ex astris, sciencia

    Itami schreef:
    Toen ik de titel zag, dacht ik dat het sarcastisch was. :p
    Sommige mensen kunnen het inderdaad goed verwoorden.


    26 - 02 - '16

    Wat de rest ook al zegt; dat komt doordat het een site is waar veel verhalen geschreven worden. Mensen die vaak schrijven hebben vaak een mooi taalgebruik en letten over het algemeen ook meer op hun spelling en interpunctie
    Maar bedankt voor het compliment! (:


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Vind ik ook.

    Ik heb wel gemerkt dat het iets is wat zich ontwikkeld, want als ik oude dingen teruglees denk ik 'heb ik dit geschreven?'

    (en dat had ik ook toen ik iets van engels uit de eerste terug vond. 0.o)


    Reasons are no reasons. They're excuses...-VD, Elena

    Helemaal mee eens! Ik heb ook wel op andere forums gezeten, maar daar typte iedereen "sms-taal", ds 1/2 v/d tijd snapte k dr nix van. :')


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Geloof me, spendeer een half jaar no-life je vrije tijd op Quizlet en je schrijft als een pro. Natuurlijk schrijven de meeste van ons verre van perfect, maar Q heeft mij zéker beter leren schrijven.


    i put the fun in funeral