• Dit is me - sinds het nieuwe betaal systeem - al een aantal keer overkomen. Ik bel, pincode is goed, ik sluit af er staat dat alles goed is gegaan, maar heb geen credits gekregen.
    Er is op dit moment geen moderator online, dus ik zit zonder credits. (no_chears)


    To infinity and beyond •

    Tja, wachten totdat er een mod online komt?
    Ik heb ook al 2 keer problemen gehad maar toen hielp een mod me gewoon.

    Gewoon bij een mod melden. Die lossen het wel voor je op =3 En als het echt vaak gebeurd Rutger PB'en. Misschien dat hij er dan eens naar moet kijken.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Er wordt niet gereageerd, al sinds vanmorgen niet.


    To infinity and beyond •

    Kreayshawn schreef:
    Er wordt niet gereageerd, al sinds vanmorgen niet.

    Stuur het naar andere mod's? Sommige mod's zijn ook druk bezig met hun eigen dingen of andere klachten ;p En Rutger antwoord vaak langzaam.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Stuur het naar andere mod's? Sommige mod's zijn ook druk bezig met hun eigen dingen of andere klachten ;p En Rutger antwoord vaak langzaam.


    Ik heb het al naar 2 gestuurd haha! Maar goed, ik probeer er nog eentje! En ja, Rutger is niet echt een optie voor dit soort dingetjes!


    To infinity and beyond •

    Kreayshawn schreef:
    (...)

    Ik heb het al naar 2 gestuurd haha! Maar goed, ik probeer er nog eentje! En ja, Rutger is niet echt een optie voor dit soort dingetjes!

    Als ik merk dat dit nog vaker gebeurd bij andere mensen zal ik hem wel een mailtje sturen. Want volgens mij komt dit wel vaker voor.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Als ik merk dat dit nog vaker gebeurd bij andere mensen zal ik hem wel een mailtje sturen. Want volgens mij komt dit wel vaker voor.


    Ja klopt! Bij mij is het sowieso al 3 keer gebeurd, en bij een vriendin ook. Vind 't best wel storend ..


    To infinity and beyond •

    Kreayshawn schreef:
    (...)

    Ja klopt! Bij mij is het sowieso al 3 keer gebeurd, en bij een vriendin ook. Vind 't best wel storend ..

    Ja dat snap ik. Nikki doet het ook vaak via sms maar die heeft nergens last van gehad. Echt raar. Nou ja ik zal er op letten of het vaker voor komt en anders wel een mailtje sturen naar Rutger.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik lees het hier net, maar het overkwam mij net ook. 2x opnieuw geprobeerd, nog steeds geen nieuwe credits. Storend.


    Like a phoenix rising from the ashes

    Asteroid schreef:
    Ik lees het hier net, maar het overkwam mij net ook. 2x opnieuw geprobeerd, nog steeds geen nieuwe credits. Storend.

    PB een moderator, die kan je helpen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Heb je de credits al binnen? Anders kan ik het wel even oplossen als je een PB'tje stuurt. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik heb het ook 2x keer geprobeerd toen deed ik sms erna en dat lukt wel.


    I follow only one rule |