• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 11:08 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [mijn topic]

    [Dacht al hihi mijn topics! :3]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Danny

    Ik kij keven vragend naar Drew die nogal boos naar de jongen kijkt.
    "Eh... We houden het hierop, en dat ding." Zeg ik tegen de jongen en glimlach even. Hij lijkt even niets te horen maar herpakt zich snel. "Ja, kom maar mee naar de kassa." zegt hij dan en loopt voor ons uit. Ik loop achter hem aan. "Ook nog condooms nodig?" vraagt hij en ik kijk even naar de verschillende soorten. "Extra tinteling?" Vraag ik en kijk hem aan. De jongen lacht even. "Voor extra gevoel." ik knik. "Ooh. Eh Drew?" Ik kijk naar hem.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (mijn topics)

    Andrew
    'Ja?'vraag ik en ik kijk hem even aan. Ik blijft rustig staan en kijk voor me uit. Ik kijk even van de jongen naar Danny en dan weer voor me uit.

    Danny

    "Condooms met tinteling?" Vraag ik lachend naar Drew. De jongen lacht even. Ik leun wat tegen de toonbank aan en kijk naar Drew. Achter me voel ik de hand van de jongen even over mijn onderrug strelen waardoor ik een zacht kreuntje loslaat, omdat het zo ineens is. Ik voel me rood worden en draai me snel van Drew om.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Isabella

    Ik laat mijn handen naar Austin zijn broek gaan en maak de knopen van zijn spijkerbroek los. Als die los zijn trek ik zijn broek uit en laat onze tongen elkaar ontmoeten. Ik grijns en voel me gelukkig op dit moment. Ik Laat mijn handen over zijn buik gaan en druk kusjes in zijn nek.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Andrew
    Ik hoor Danny kreunen en kijk met een ruk om. Ik kijk even boos naar de twee. Ze waren gewoon bezig waar ik bij was?! Ik blijf met een boze blik naar de jongen kijken en loop dichterbij. 'Je doet maar' zeg ik bot op Danny's vraag.

    Austin
    Mijn handen gaan naar haar sluiting van haar bh en na even prutsen is die los. Ik streel over haar borsten en begin daarna te masseren.

    Isabella

    Een kreun rolt over mijn lippen maar die word gestopt doordat ik mijn lippen op die van Austin plaats. Ik druk kusjes naar beneden tot zijn boxer rand. Dan trek ik zijn onderbroek naar beneden en ga met mijn vingers over zijn geslacht. Ik ga nog dichter tegen hem aanliggen en houd hem stevig vast.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Ik kijk naar Drew en dan weer naar de jongen.
    "Je hoort het." Zeg ik met een klein lachje. Ik voel mijn hart tekeer gaan, is Drew boos? Of... Ik kan er toch niets aan doen?
    De jongen lacht even en pakt er een pakje condooms bij. Dan tikt hij het in en ik reken af. Ik zie hem iets opschrijven en hij drukt het in mijn hand, ik zie er een mobiel nummer op staan. Ik schudt snel mijn hoofd. "Sorry, dat- Dat kan ik niet aannemen." Zeg ik eerlijk en leg het briefje terug, de jongen kijtk wat teleurgesteld en ik kijk schuldig weg. Ik pak het tasje.
    "Kom je, Drew?" Ik pak zijn hand en loop richting de winkeldeur.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Austin
    Ik kreun en blijf haar borsten masseren. Ik druk mijn lippen weer op de hare en open mijn mond gelijk een stukje.

    [Drew, Danny weigerde het nummer an te nemen. Dus denk na voor je wat gaat zeggen :3 hihi]

    [Ik ga naar boven op Ds :3]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    Na nog een boze blik op de jongen te hebben geworpen verlaat ik de winkel. ik zucht even en loop snel veder, die gast hoefde ik dus nooit meer te zien. Het liefst liep ik nu terug en sla hem in elkaar. Hij moest gewoon van Danny afblijven.

    Danny

    "Drew, loop iets rustiger, alsjeblieft!" Ik loop minstens 2 meter achter. Ik stop met lopen en kijk naar hem.
    "Wat is er?" Vraag ik dan. Ik kijk wat naar beneden en wacht op antwoord.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.