• Ik wilde eens deze hier droppen om te weten wat jullie er van vonden. ^^ [Deviantart geeft me niet echt veel feedback. xd]

    Anyway, ik moest dus een opdracht doen voor school en dat was zogezegd dat je de schrijver was van het boek waarover je een boekbeschrijving moest maken. Ik had dus het Moordenaarsgilde van Licia Troisi. Ik had dus geen idee wat ik zou doen als affiche, dus heb ik de cover overgetekend. Ik heb er ongeveer zo'n [school]weekje over gedaan en ik was er best wel trots op. ^^ [Behalve dan de benen. Zo vanaf haar heupen zijn de verhoudingen een beetje de mist in gegaan.]

    Dus, in ieder geval. Ik zou het leuk vinden moesten jullie wat commentaar achterlaten. ^^ [En wees niet bang om kritiek te droppen. Ik hou van kritiek. Zolang het niet gemeen is. ^^]


    help

    Ah vet. Je kan goed spieren tekenen, daar moet ik serieus nog flink op oefenen. :')


    Ik krijg ook nooit feedback op mijn Deviants hoor. Je bent niet alleen. :Y)

    [ bericht aangepast op 21 sep 2012 - 22:24 ]

    Dragneel schreef:
    Ah vet.
    Ik krijg ook nooit feedback op mijn Deviants hoor. Je bent niet alleen. :Y)


    YAAAY! REACTIE!

    Ik hou van je, Zenzy! ^^

    Mja, ik ben ook niet echt actief op mijn Devi, ligt zeker en vast ook daaraan. Heb deze trouwens vorig jaar ofzo getekend.


    help

    Ik heb er niet bepaald verstand van, maar ik vind hem wel heel mooi. ^^


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Wauw, hij is echt prachtig!
    Ik denk dat je alleen nog een beetje aan de schaduwen moet werken (niet dat ik het beter kan though haha).

    Dragneel schreef:
    Ah vet. Je kan goed spieren tekenen, daar moet ik serieus nog flink op oefenen. :')


    Ik krijg ook nooit feedback op mijn Deviants hoor. Je bent niet alleen. :Y)


    Die spieren waren trouwens het leukst. ^^ Het was leuk om die schaduw daarin te leggen.


    help

    Gallymogger schreef:
    (...)

    YAAAY! REACTIE!

    Ik hou van je, Zenzy! ^^

    Mja, ik ben ook niet echt actief op mijn Devi, ligt zeker en vast ook daaraan. Heb deze trouwens vorig jaar ofzo getekend.


    Tell me your Deviant account, it watch je wel. :3

    Ik vind het erg mooi, alleen spijtig van de benen en dat ze niet veel vrouwelijke vormen heeft. Daarmee bedoel ik dus nogal weinig taille aan de rechterkant.
    Maar die armen. O god, die zijn echt zo mooi! Wish I could draw like that!
    Je hebt echt talent!


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ik heb die tekening eerder gezien (hm) kan dat of heb ik me dat verbeeld?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Wauw Smaaarthie :3

    Ik vind hem echt heel mooi getekend, waarschijnlijk zeg ik dat over iedereen die iets beters dan een mooie aardappel kan tekenen, maar ja. Ik vind de tekening echt goed gelukt ^^ keep up the good work ;D


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Lioncourt schreef:
    Wauw, hij is echt prachtig!
    Ik denk dat je alleen nog een beetje aan de schaduwen moet werken (niet dat ik het beter kan though haha).


    Haha, bedankt. Ondertussen heb ik wel al een heel jaar les gehad van een enorm goeie leeraar, dus dat komt wel in orde, denk ik. ^^ Ik zou graag nog eens zo een van De Oorlogen van de Verrezen Wereld of de Kronieken of Legenden willen tekenen - ik ben ooit eens begonnen aan de tweede van de Kronieken. Nogal mislukt... - Maar ik was twee dagen op reis toen ik tijd had om hem af te werken en ik was mijn 3B vergeten, dus ben ik zo stom geweest om hard te drukken op mijn HB waardoor ik ben beginnen krassen in mijn blad en het een beetje onmogelijk was om de benen mooi uit te werken. Persoonlijk ben ik trots op de bovenkant tot aan haar borst zo'n beetje.


    help

    Moonly schreef:
    Ik heb die tekening eerder gezien (hm) kan dat of heb ik me dat verbeeld?


    Dat kan. Ik heb hem toen ik ermee klaar was ook een beetje rondgestrooid, en sowieso, bij mij toch, als je "Het Moordenaarsgilde" opzoekt bij Google afbeeldingen, staat de mijne er ook tussen. ^^

    [En hij staat in Bonita105's story.]


    help

    Gallymogger schreef:
    (...)

    Dat kan. Ik heb hem toen ik ermee klaar was ook een beetje rondgestrooid, en sowieso, bij mij toch, als je "Het Moordenaarsgilde" opzoekt bij Google afbeeldingen, staat de mijne er ook tussen. ^^

    [En hij staat in Bonita105's story.]


    Jeej, ik ben dus niet gek:) ik heb alleen een fotografisch geheugenXD hij is wel mooi!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Alduin schreef:
    Ik vind het erg mooi, alleen spijtig van de benen en dat ze niet veel vrouwelijke vormen heeft. Daarmee bedoel ik dus nogal weinig taille aan de rechterkant.
    Maar die armen. O god, die zijn echt zo mooi! Wish I could draw like that!
    Je hebt echt talent!


    Dankjewel! Ik doe nu mijn achtste jaar kunstacademie en ik teken al zo'n drie jaar echt portretten en [kannietopdenaamkomen!] waarnemingstekenen. ^^

    En ik weet het, vind ik ook jammer. Ze lijkt nu zo dik en klein en haar benen kloppen ook niet in verhouding. xd Maar ik had eerst een tekenblad waarop ik dan een A4-blad heb getekend. Maar toen had ik nog niet geleerd hoe je verhoudingen eerst moet opschrijven en zat ik dus te ver uit mijn A4-bladgrootte. Dus heb ik er een stuk bijgetekend. Dan heb ik de schaduw van haar mantel ook een heel stuk over haar romp getekend om het dunner te maken.


    help

    Moonly schreef:
    (...)

    Jeej, ik ben dus niet gek:) ik heb alleen een fotografisch geheugenXD hij is wel mooi!


    xd Bedankt.

    Ik heb ook een fotografisch geheugen! Da's niet waar, maar ik kan wel snel dingen voor ogen zien die ik al eens heb gezien...


    help

    Zo mooi. :9~


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.