• Deze RPG is in principe een vervolg op; My school's Glee club. die dood is gelopen.

    Toen kwam er iemand op het idee er nieuw leven in te blazen;
    Vijf jaar later. Iedereen is opgegroeid, nog samen of uit elkaar. Heeft een super baan of juist helemaal niet. Heeft kinderen of studeert nog verder. Woont in een groot huis of in een klein huisje in een achterbuurt.

    Dit speelt zich dus af na hun schooltijd en dezelfde personen.
    -Natuurlijk mag je meedoen, maar doe dan wel een goed verleden met hoe het was op die school en wat die allemaal heeft meegemaakt.-

    Wil je meedoen? Klik dan hier.

    ===================
    Nieuwe mensen;
    - Marilyn Carter Mohawk
    - Layla Amore Woodstock Stuttgart
    - Ebony Morris Aria

    De al bestaande mensen;
    - Levi Unknown Dodge
    - Michael Thomas Brown Nadal
    - Charlotte Suavez Gancanagh
    - Mary Elizabeth Santiago Colfer
    - Kyle Noah Morgan. DarrenCrissy
    - William Irial Smelting Gancanagh
    - Arion O'Leary Gancanagh
    - Donna Banu Ganj Heimersson - Jalili Nadal
    - André Sean Stenvers DarrenCrissy
    - Maya Hart AroonCat
    - Dimitry Hart AroonCat
    - Lilian Grace Henriet MissStoran
    ===================
    Regels;
    Schrijf gelieve meer dan 5 regels.
    Ga niet aanstellen of juist niets doen.
    Speel alleen je eigen personage, niet die van andere.
    Géén perfecte personen.
    Wees beleefd -in RPg hoeft dat niet persé-
    Personen mogen elkaar niet meer kennen, maar het is toch altijd leuker als ze nog contact hebben.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2012 - 14:42 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Levi
    ik haal mijn schouders op naar Dimitry die naar me kijkt.
    Met een blik vol zorgen, ik had geen idee wat André voor werk deed, ik kon Dimitry's blik niet echt beantwoorden.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Irial

    "Zo erg ben ik toch niet veranderd? En als ze me niet herkennen is dat wel grappig."
    Ik trek een wenkbrauw op en wil hem verbaasd aankijken tot ik -net op tijd- besef dat ik mijn ogen beter op de weg kan houden. Ik heb er nooit echt over na gedacht, maar ik begin me af te vragen of hij is zo ijdel is geworden uit onzekerheid. Als dat het geval is, dan is die zeker onterecht. Maar al te vaak moet ik een opmerking wegslikken als we samen ergens wandelen en ik alweer een jongen naar hem zie gapen.
    Ik schrik met een klein wipje op uit mijn gedachtengang als de muziek plots luider gaat spelen, maar als Kyle begint mee te neuriën verschijnt er een glimlach op mijn gezicht. Hij heeft nog steeds zo'n mooie stem en op momenten zoals deze vind ik het jammer dat hij er niet op een professionele wijze mee gedaan heeft. Ik kan me namelijk niet inbeelden dat Broadway hem zou weigeren.
    Als ik het toch niet kan laten hem vanuit mijn ooghoeken even aan te kijken, gaat mijn hart een beetje sneller slaan. Ik zou niet meer zonder hem kunnen. Ondertussen rijd ik de parkeerplaats van onze oude school op. Zodra ik het gebouw zie, worden mijn hersenen overvloed door herinneringen. Ik parkeer zo rustig mogelijk en schakel de motor uit.
    "Nooit gedacht dat ik hier na vijf jaar weer zou staan," zeg ik met een klein lachje. "Maar gelukkig sta ik hier na vijf jaar nog steeds met jou."

    Arion

    "Tuurlijk wel. Ik vertel Charlie alles. Of toch bijna. Maar zien is veel beter dan een beschrijving, het is een meisjesding. Als Charlie er niet zou zijn, had ik niet eens zin om te gaan," zegt ze met een piepstemmetje en puppy-oogjes.
    Ik lach even en schud mijn hoofd. Zonder haar blik los te laten trek ik haar dichter naar me toe en laat mijn arm om haar middel glijden.
    "Oh nee?" grinnik ik. "Wat had je dan willen doen vanavond?" vraag ik geamuseerd.
    Ik haal zachtjes mijn vrije hand door haar haren en strijk een lokje naar achter. Heerlijk, vind ik het, dat ze haar lokken weer laten groeien heeft. Ik zou er uren mee kunnen spelen, vaak zonder dat ik het zelf door heb.
    Vanuit mijn ooghoeken werp ik een blik op de klok. We zijn al aan de late kant, maar dat deert niet. Dan komen we - of ik, in ieder geval- namelijk precies zo toe als op de middelbare school zelf: te laat.
    Met een kleine grijns op mijn lippen kijk ik weer naar het knappe blondje in mijn armen.

    Charlotte

    "Ja. Sinds twee jaar met een Zweed." Ik haal opgelucht adem als ik Donna op haar beurt ook naar de meisjes zie kijken. Ik ben dus niet de enige die bang is mijn dochter uit het oog te verliezen. Maar wanneer Donna weer spreekt verdwijnt het gevoel van opluchting snel.
    "En jij? Ook getrouwd?"
    Ik slik even en schud mijn hoofd.
    "Nee," zeg ik wat opgelaten. "Meer nog, ik ben al meer dan vijf jaar single," lach ik dan, meer uit miserie dan uit humor. Ik haal mijn hand even door mijn haren en als vanzelf glijden mijn ogen weer naar mijn meisje.
    "Maar we redden ons prima, Evangelynn en ik," zeg ik dan. En dan herken ik mezelf weer, nu de vastberadenheid en kracht duidelijk in mijn stem te horen is. Het popje dat zit te kleuren heeft me sterk gemaakt, heeft ervoor gezorgd dat ik sterk wil zijn. Alsof ze weet dat ik naar haar aan het kijken ben, kijkt ze op en glimlacht ze. Vervolgens ritst ze het kleurboek onder Sophia's neus vandaan, waardoor de potloden alle kanten uitrollen en komt ermee naar mij en Donna gehold. Trots houdt ze het omhoog. Een beetje verbaasd sta ik te kijken, nog nooit heeft ze zo mooi binnen de lijntjes gekleurd.
    "Wat is dat mooi zeg, Koekje," zeg ik met een brede lach. Ik til haar op en kijk haar fier aan.
    "Sophia hielp me," is het antwoord.
    Ik voel de tranen weer in mijn ogen branden. Welke vierjarige deelt de eer nou met een ander? Dit is precies de dochter die ik probeer op te voeden.
    "Wel, jullie zijn echte picasso's," lach ik. "Niet, Donna?"


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle

    Een aantal leuke maar ook minderleuke gedachtes komen in mij op wanneer ik hrt schoolgebouw zie. Maar toch komen de meeste leuke herinnering omhoog.
    Irial rijd zijn wagen het terrein van de school op en schakelt de motor uit. "Nooit gedacht dat ik hier na vijf jaar weer zou staan. Maar gelukkig sta ik hier na vijf jaar nog steeds met jou." zegt Irial en ik glimlach naar hem.
    "Gelukkig wel ja. Ik had me echt niets kunnen voorstellen zonder jou denk ik.' Glimlach ik en open de deur waarna ik uitstap. Dan kijk ik naar het gebouw dat flink is opgeknapt, het is groter moet ik wel zeggen. Ik wacht rustig op Irial. Ik ben best zenuwachtig, hoe ziet iedereen er nu uit? Hebben ze kindneren?
    Ik kijk wat rond naar de lucht en weer terug naar Irial. "Ik ben nog best zenuwachtig hoor." Zeg ik dan terwijl ik wat met mijn handen friemel. Ik heb de drang weer in een Spiegel. te kijken. Maar aangezien ik buiten sta gaat dat nogal moeilijk. Een zucht ontsnapt mijn mond.

    [Sorry voor spelfouteb en korte stukje. Zit nog op school,

    [ bericht aangepast op 25 sep 2012 - 14:51 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Kun je maybe met Irial reageren? :3]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gancanagh schreef:
    Arion

    "Tuurlijk wel. Ik vertel Charlie alles. Of toch bijna. Maar zien is veel beter dan een beschrijving, het is een meisjesding. Als Charlie er niet zou zijn, had ik niet eens zin om te gaan," zegt ze met een piepstemmetje en puppy-oogjes.
    Ik lach even en schud mijn hoofd. Zonder haar blik los te laten trek ik haar dichter naar me toe en laat mijn arm om haar middel glijden.
    "Oh nee?" grinnik ik. "Wat had je dan willen doen vanavond?" vraag ik geamuseerd.
    Ik haal zachtjes mijn vrije hand door haar haren en strijk een lokje naar achter. Heerlijk, vind ik het, dat ze haar lokken weer laten groeien heeft. Ik zou er uren mee kunnen spelen, vaak zonder dat ik het zelf door heb.
    Vanuit mijn ooghoeken werp ik een blik op de klok. We zijn al aan de late kant, maar dat deert niet. Dan komen we - of ik, in ieder geval- namelijk precies zo toe als op de middelbare school zelf: te laat.
    Met een kleine grijns op mijn lippen kijk ik weer naar het knappe blondje in mijn armen.


    Mary

    "Oh nee? Wat had je dan willen doen vanavond?"
    Ik doe of ik even nadenk, en kijk hem dan onschuldig aan.
    "Eerst samen dineren, en nadien gezellig naar Legally Blonde kijken."
    Ik giechel zachtjes.
    "Als ik een sadist was dan deed ik dat, maar jij hebt even geluk dat ik dat niet ben."
    Grinnikend ga ik op mijn tenen staan om hem een kusje te geven.
    "Nee, ik zou Wild Child kiezen."
    Geamuseerd kijk ik hem in de ogen aan, met een blik van come and get me.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Dimitry

    Ik haal mijn schouders weer op en kijk een beetje rond.
    Hoe personen mekaar terug zien en omhelsen.
    Hie sommigen mekaar kussen en anderen juist niet.
    Dan pak ik mijn mobiel en kijk ik tussen mijn contactpersonen.
    Ik stuur een sms naar een vriend van me, bushin.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Irial

    "Gelukkig wel ja. Ik had me echt niets kunnen voorstellen zonder jou denk ik."
    Met een vertederd glimlachje kijk ik hem aan terwijl hij uitstapt. Ik trek mijn sleutels uit het contact en doe net hetzelfde. Terwijl ik de auto vergrendel staat Kyle nog wat rond te kijken.
    "Ik ben nog best zenuwachtig hoor," hoor ik dan plots.
    Ik kijk hem met een geruststellende blik aan terwijl ik mijn sleutels in mijn achterzak opberg. Vervolgens stap ik om de auto heen, naar Kyle toe. Mijn hand laat ik in de zijne glijden, samen sta je altijd sterker dan alleen.
    "Ik durf wedden dat je niet de enige bent," zeg ik met een kleine knipoog.
    Ik ga hem niet vertellen dat dat niet nodig is, want als hij het zo aanvoelt, wie ben ik dan om hem daarin tegen te spreken. "Maar zij hebben mij niet om hun hand vast te houden," voeg ik er met een speels lachje aan toe. Op een rustig tempo begin ik samen met hem naar het gebouw toe te lopen.

    Arion

    "Eerst samen dineren, en nadien gezellig naar Legally Blonde kijken. Als ik een sadist was dan deed ik dat, maar jij hebt even geluk dat ik dat niet ben. Nee, ik zou Wild Child kiezen."
    De blik in haar ogen is om van te smullen, een gevaarlijke combinatie met het geamuseerde lachje op haar lippen als we echt willen vertellen.
    "Wild.Child?" zeg ik langzaam terwijl ik mijn hoofd een beetje schuin houd en mijn ogen wat vernauw.
    Ik ken de film niet, maar waarschijnlijk zal hij wel niet zo beloftevol zijn als de titel doet vermoeden. Over Legally Blonde hou ik wijselijk mijn mond. Mary hoeft niet te weten dat ik best naar de scene met Reese Witherspoon in bikini zou willen kijken. Daar zou ze alleen maar onzeker van worden, en dat is nergens voor nodig. Reese zou zich nog op een dienblaadje mogen komen aanbieden, Mary blijft de enige voor mij. Wat die bikiniscene betreft gaat het om een geval van "kijken mag, aankomen niet." Ik zou het niet eens willen. Als het aan mij ligt, blijft Mary mijn eerste en enige.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Wild Child?"
    Ik lach even om het gezicht dat hij trekt.
    "Een superkleffe film met Emma Roberts, en anderhalf uur lang giechelen om het knappe lichaam van Alex Pettyfer. Echt iets voor jou."
    Grinnikend haal ik mijn hand even door zijn haren.
    "Ik plaag je maar," zeg ik met een klein kusje op zijn lippen.
    Mijn hand glijdt in de zijne en ik zucht.
    "Vertrekken we dan?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    (ahhahah, het godelijke lichaam van Alex pettyfer!
    Alex speelt mee in deze topic als Levi XD)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    [Ik kan die foto niet zien :'3]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [EN IK KOM ER NU PAS ACHTER! :@ HAD ALLANG DIE FOTO'S KUNNEN USEN!!! :O]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Mohawk schreef:
    Marilyn Carter

    "Hey," Hoorde ik achter me en sloot even betrapt mijn ogen om ze vervolgens weer te openen en me om te draaien alsof er niets gebeurd was.
    "Hey," Zei ik op dezelfde toon en probeerde niet al te nerveus over te komen, wat me erg goed lukte.
    Een kleine, zelfzeker glimlach speelde op mijn lippen terwijl ik subtiel een wenkbrauw optrok, iets wat ik vroeger nooit gedaan zou hebben als ik met een jongen praatte.
    Mijn ademhaling was kalm, waardoor ik meer kalmte uitstraalde dan ik me voelde.
    "Michael is het, toch?" Vroeg ik nonchalant hoewel ik er vrij zeker van was dat hij het was.
    In geen jaren had ik nog iemand gezien van mijn schooltijd, maar de reünie had mijn nieuwsgierigheid opgewekt dus kon ik niet anders dan te komen.
    Onbewust slikte ik even terwijl ik naar hem opkeek en geduldig op antwoord wachtte.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Die foto is nogal irri :p
    http://ia.media-imdb.com/images/M/MV5BNzI5OTkxNzIwNF5BMl5BanBnXkFtZTcwNDY3MDkwNA@@._V1._SX214_CR0,0,214,314_.jpg als je krijgt dat je geblockt bent, moet je opnieuw klikken op dat balkje waar je adres,welke site je bent, klikken en opnieuw laden. bij mij werkt hij dan wel]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    André

    Ik begin te lachen wanneer Maya de zonnebril voor me houd. "Oh, wat ben je toch een schat. Weetje, je mag hem hebben van me, ik heb hem niet meer nodig." glimlach ik en duw de zonnebril terug en leg mijn hand in haar hals.
    "Het enige wat ik heb gemist in die jaren, dat ben jij. Alleen jij, niemand anders," ik lach even. "Zelfs mijn bril miste ik niet." grinnik ik en druk een kusje op Maya haar neus.
    Ze is zo mooi geworden, ik heb er géen andere woorden voor. Ik kijk wat rond en mijn oog valt op twee jongens. Dimitry en... Levi... Mijn ogen vernauwen zich even, maar ik herstel me snel. Maya weet natuurlijk niet wat er zich de laatste jaren tussen Levi en mij heeft afgespeeld...

    Kyle

    Irial komt naar me toe gelopen en laat zijn hand in de mijne glijden.
    "Ik durf wedden dat je niet de enige bent. Maar zij hebben mij niet om hun hand vast te houden." zegt hij met een speels lachje. Ik lach ook even. Dan loop ik met Irial mee richting het gebouw. De geur van, tja, school dringt mijn neus binnen als we binnen zijn. We lopen richting de gymzaal die aangegeven is met bordjes. Ik hoor allerlei stemmen de gang vullen en ik haal even diep adem. Goed, zo meteen zie je alle ex-klasgenoten terug, blijf rustig, zij zijn ook allemaal veranderd. Zoal uiterlijk als innerlijk.
    Ik ga iets langzamer lopen. Dan zet ik me eroverheen en zet er weer een stapje bij. We naderen de gymzaal en lopen naar binnen, ik kijk wat om me heen en zie veel mensen die ik wel herken, maar ze zijn zo veranderd dat ik het niet echt zeker weet of het die mensen zijn.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik weet dat je had gereageerd maar ik heb het gewoon enorm druk en mijn laptop heeft het opgegeven dus het werkt niet meer '--.

    Michael

    "Hey," zegt het meisje op de zelfde toon. "Michael is het, toch?"
    Ik knik instemmend en haal mijn hand door mijn haren. De enige tik waar ik nooit vanaf ben gekomen. Ik bekijk het gezicht van de blondine nogmaals goed waardoor de zon gebruinde huid nog erger opvalt. Met al mijn moeite probeer ik iets in het gezicht terug te vinden naar wat ook maar op iets van vroeger lijkt maar de poging is tevergeefs en met enige tegenzin moet ik dan bekennen dat ik de vrouw voor me niet ken of beter gezegd, niet meer ken.
    "Vergeef me," begin ik verontschuldigend. "Maar ik herken je niet meer. Mijn stomme schuld." Ik schenk haar een glimlach maar weet dat het, het voorgeval niet helemaal goedmaakt. Even kijk ik weg, de ruimte door naar meer bekende gezichten. Maar zo één, twee, drie lijkt iedereen wel een vreemde voor mij.

    Donna komt er vanavond aan hoor :')

    [ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 19:14 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."