• Schrijf hier wat jullie gebruiken om naar school te gaan.
    (rugzak, handtas, schoudertas,......)

    #Ik zou misschien ook een handtas willen gebruiken maar ik denk niet dak ik al men gerief daar in krijg!? ( Overdag heb ik een kluisje, maar s'avonds moeten toch men vakken waarvoor ik huiswerk heb er in kunnen! ;D
    Dus voor degene die een handtas gebruiken, krijgen jullie er alles goed in?

    [ bericht aangepast op 18 nov 2012 - 19:00 ]

    Rug/schouder/fiets/handtas :') Het is alles ineen.


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Ik gebruik een rugzak!
    xD

    Hand/schoudertas.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Soms een rugzak, soms een schoudertas. Hangt ervan af hoeveel vakken ik per dag heb


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Een handtas.


    Your make-up is terrible

    Had een lange tijd handtassen, ben nu weer terug naar rugzak. Wil meer rugzakken!


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    Had een lange tijd handtassen, ben nu weer terug naar rugzak. Wil meer rugzakken!


    Waarrom ben je weer een rugzak gaan gebruiken?
    # srry! Ik ben nieuwsgierig! ;DxD

    Irishtown schreef:
    Soms een rugzak, soms een schoudertas. Hangt ervan af hoeveel vakken ik per dag heb


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Hand/schoudertas


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Hand/schoudertas.

    ohfucklarry schreef:
    Hand/schoudertas.

    Ik gebruik mijn handtas het meeste maar soms past niet alles daarin en dan gebruik ik mijn geliefde Eastpack. Het ligt er ook aan wat ik aantrek. Doe ik sportief dan neem ik mijn rugzak, ga ik meer de 'classy' kant op dan pak ik al snel mijn handtas.
    Een schoudertas heb ik ook maar daar ben ik niet zo'n fan van.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Rugzak + handtas.
    Ik moet nog een schoudertas halen want ik wil niet telkens met een rugzak en handtas lopen. Moet mijn laptop meenemen namelijk maar mijn huidige rugzak kan dat niet houden.

    Rugzak. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Camui schreef:
    Hand/schoudertas.


    You are beautiful, you are love.