• Hij heeft dus een nieuw nummer uitgebracht, samen met Nicki Minaj. Nu moet je sowieso van Nicki d'r muziek houden of niet .. want 't is apart.
    Maar je ziet hier een hele andere kant van B.O.B. Ikzelf vind het nummer goed, al kan ik nu al gokken dat 9/10 reacties negatief zullen zijn omdat het nou eenmaal niet hun smaak is.
    Hier het nummer, oordeel zelf (:

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 20:52 ]


    To infinity and beyond •

    I like it.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    nope niet mijn smaak:Y)


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    Ik vind dat Nicki het nummer een beetje verknalt. Ik vind het nummer zelf goed, alleen jammer dat ze Nicki erbij betrokken hebben.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    Ik vind dat Nicki het nummer een beetje verknalt. Ik vind het nummer zelf goed, alleen jammer dat ze Nicki erbij betrokken hebben.


    comfort in c h a o s

    Tot anderhalve minuut was hij leuk, maar daarna vind ik dat er wel wat meer variatie mag komen.


    Food.

    Yoda schreef:
    Ik vind dat Nicki het nummer een beetje verknalt. Ik vind het nummer zelf goed, alleen jammer dat ze Nicki erbij betrokken hebben.


    Nicki is inderdaad een geval apart en je moet haar muziek/stem gewoon leuk vinden, en anders haat je het inderdaad gewoon (:


    To infinity and beyond •

    Ik word er helemaal gek van, haha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Kreayshawn schreef:
    (...)

    Nicki is inderdaad een geval apart en je moet haar muziek/stem gewoon leuk vinden, en anders haat je het inderdaad gewoon (:


    Daar ligt het niet aan. Het past wat mij betreft hier gewoon totaal niet bij en vind het echt het nummer wat dit betreft verpesten ='D In 'turn me on' vind ik haar bv wel leuk en er zijn ook nummer van haar die ik leuk vind. Dus daar ligt het niet aan.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    (...)

    Daar ligt het niet aan. Het past wat mij betreft hier gewoon totaal niet bij en vind het echt het nummer wat dit betreft verpesten ='D In 'turn me on' vind ik haar bv wel leuk en er zijn ook nummer van haar die ik leuk vind. Dus daar ligt het niet aan.


    Bij turn me on ligt het meer aan de beat denk ik .. Want ik vind turn me on weer vreselijk, omdat haar stem veeeeel te veel bewerkt is.


    To infinity and beyond •

    Aria schreef:
    Ik word er helemaal gek van, haha.

    Van allebei geen fan.


    Life is full of fake people

    Over het algemeen zet ik dit soort muziek niet uit mezelf op, maar dit nummer vind ik wel leuk. Wel jammer dat Nicki Minaj erin voorkomt. Ik irriteer me ontzettend aan haar manier van doen.
    Je hebt trouwens wel gelijk. Dit is echt een totaal andere kant van B.o.B.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 13:08 ]


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Inifinity schreef:
    Van allebei geen fan.


    26 - 02 - '16

    Qiayau schreef:
    nope niet mijn smaak:Y)


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Nicki Minaj ruïneert het weer.-_-

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 15:36 ]


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.