• Goh, 3e topic al vandaag. Ik heb veel te melden.



    Spreekt voor zich. (cat)

    Weten hoe je het maakt? Klik op DEZE link.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 20:52 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    D:
    Niet m'n kleine Explorervriendje :C. Hij kan er niets aan doen dat hij een mislukkeling is.


    i put the fun in funeral

    Awesome. Ik wil zo een in de vorm van bepaalde personen die ik niet mag. :Y)


    26 - 02 - '16

    Audacity schreef:
    D:
    Niet m'n kleine Explorervriendje :C. Hij kan er niets aan doen dat hij een mislukkeling is.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Feline schreef:
    Awesome. Ik wil zo een in de vorm van bepaalde personen die ik niet mag. :Y)


    Ik heb een link naar een DIY [op google, maak je niet druk, geen enge linkjes naar mijn story] waarmee je een voodoo pop maakt. Hier is ie: DIY Voodoo Doll


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Audacity schreef:
    D:
    Niet m'n kleine Explorervriendje :C. Hij kan er niets aan doen dat hij een mislukkeling is.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Feline schreef:
    Awesome. Ik wil zo een in de vorm van bepaalde personen die ik niet mag. :Y)


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Zo'n voodoo poppetje is wel handig... *Is making evil plans*

    Feline schreef:
    Awesome. Ik wil zo een in de vorm van bepaalde personen die ik niet mag. :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Audacity schreef:
    D:
    Niet m'n kleine Explorervriendje :C. Hij kan er niets aan doen dat hij een mislukkeling is.

    Hij moet meer vitamientjes slikken, zodat 'ie een beetje weerstand opbouwt (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Audacity schreef:
    D:
    Niet m'n kleine Explorervriendje :C. Hij kan er niets aan doen dat hij een mislukkeling is.