• Er zijn dus zo van die mensen [ook hier op Q.] die telkens zeggen 'Ja ik ga zelfmoord plegen.' enzo. Zij vinden dat natuurlijk grappig. Maar wat nou als het echt gebeurd? Of iemand in je omgeving het echt doet? Ja dan is je mond vol tanden zomaar verdwenen, niet? Dus hou nou toch eens op met dingen zeggen als 'Ik kan niet meer, ik geef het op.' Wat nou als iemand die het echt meent? Anderen zien dat dan niet meer. Die denken toch alleen maar dat het een grapje is.
    Sorry hoor, maar ik vind dat dus echt niet leuk.
    En misschien komt dat ook omdat ik één van diegene ben, die het wél al heeft meegemaakt.


    all I want for christmas is a girlfriend

    ik heb het ook meegemaakt, er is geen reden om op te geven(:
    er komen nog zoveel goede dingen in je leven voor, maar er geen stomme grapjes over, het is erger dan het lykt;)


    your eyes are like stars in the night.

    Mijn zusje zegt dat ze dood wil.
    Ze is gelukkig 5.Maar kijk;

    Zij; Ik wil dood.

    Ik; Waarom?

    Zij; Ik wil de maan en de zon zien.


    ><

    Mijn zusje zegt dat ze dood wil.
    Ze is gelukkig 5.Maar kijk;

    Zij; Ik wil dood.

    Ik; Waarom?

    Zij; Ik wil de maan en de zon zien.


    ><


    Wtf... ?


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    Wtf... ?


    Ik snap haar ook niet ><

    daar kan ik ook kwaad om worden en zeker als er zijn die zeggen: "mijn ouders zouden beter zelfmoord plegen." dan word ik egt woedend want mijn ma die heeft verscheidene keren zelfmoord proberen te plegen

    @Merel
    whaha oke benk nie de enige

    @Cynt..
    O-o


    We can only learn to love by loving.

    Mijn zusje zegt dat ze dood wil.
    Ze is gelukkig 5.Maar kijk;

    Zij; Ik wil dood.

    Ik; Waarom?

    Zij; Ik wil de maan en de zon zien.


    ><

    Ohmygosh.
    Dat is nou echt iets wat ik ook zou zeggen :] Maar dan zonder dat 'ik wil dood' gedoe :] Want ik wil niet dood.


    all I want for christmas is a girlfriend

    @Merel
    whaha oke benk nie de enige

    @Cynt..
    O-o

    wrm dat teken?

    (...)
    Ohmygosh.
    Dat is nou echt iets wat ik ook zou zeggen :] Maar dan zonder dat 'ik wil dood' gedoe :] Want ik wil niet dood.


    Maar zij is 5><

    daar kan ik ook kwaad om worden en zeker als er zijn die zeggen: "mijn ouders zouden beter zelfmoord plegen." dan word ik egt woedend want mijn ma die heeft verscheidene keren zelfmoord proberen te plegen

    Ohmygosh >.< Dat is echt erg.. Nou ja ik heb in 13 jaar in totaal 6 keer meegemaakt dat iemand ZM pleegde, en 1 keer dat iemand het probeerde. Das ook niet fijn >.<
    Sterkte met je ma (H)


    all I want for christmas is a girlfriend

    (...)

    Maar zij is 5><

    Ja.. :') Maar ze meent het vast niet serieus. Want zij heeft vast ook gehoord dat als je doodgaat, je een ster word. [Maar jij&ik weten wel dat dat niet waar is] En als je een ster bent, ben je dichterbij de maan&zon..


    all I want for christmas is a girlfriend

    Mijn zusje zegt dat ze dood wil.
    Ze is gelukkig 5.Maar kijk;

    Zij; Ik wil dood.

    Ik; Waarom?

    Zij; Ik wil de maan en de zon zien.


    ><


    omg xd raar zusje heb jij:P


    <3

    (...)
    Ja.. :') Maar ze meent het vast niet serieus. Want zij heeft vast ook gehoord dat als je doodgaat, je een ster word. [Maar jij&ik weten wel dat dat niet waar is] En als je een ster bent, ben je dichterbij de maan&zon..

    Ze meent het niet hoor ;)

    Maar ze denkt dat je dan eerst begraven word en dan vlieg je naar boven,En blijf je voor altijd slapen op de wolken ><

    (...)
    Ze meent het niet hoor ;)

    Maar ze denkt dat je dan eerst begraven word en dan vlieg je naar boven,En blijf je voor altijd slapen op de wolken ><

    Dat is lief :]


    all I want for christmas is a girlfriend

    (...)
    Dat is lief :]


    Idd ><