• Hoi allemaal!

    Voor mijn eindexamen moet ik een marketingopdracht maken, ik heb gekozen om een enquête te maken en naar aanleiding daarvan te kiezen wat de beste manier is om te promoten. Nu is mijn vraag aan jullie; Willen jullie alsje- alsje- alsjeblieft mijn enquête invullen? Hij duurt niet lang en hij telt maar 15 korte vragen. Jullie zouden me echt enorm helpen hiermee!

    De link naar de enquête staat hier!

    Alvast hartelijk bedankt!

    X Valentino


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Sorry, ik vind de vragen soms een beetje onduidelijk. Bijvoorbeeld "Vind jij dat het makkelijk is voor jongeren om in contact te komen met een advocaat?"
    Ik weet niet hoe dat nu zit, dus ik kan hier moeilijk antwoord op geven D:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ingevuld, al miste ik soms de 'ik weet het niet' of 'niet van toepassing'-keuze ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Dank jullie wel voor de feedback!
    Helaas kan ik op deze site niet mijn enquête aanpassen, maar ik zal er de volgende keer rekening mee houden.
    Ook is hij zoals hij nu is goedgekeurd door mijn stagebedrijf en kon ik sowieso niet veel meer aanpassen zonder een klein probleempje te hebben, haha!
    Thanks anyways! :)


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Je moet een advocatenbureau promoten? Ik heb 'm in elk geval ingevuld.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Jup... Het is een opdracht vanuit school, en het slaat nergens op aangezien er hele strenge richtlijnen zitten aan het promoten van zulk soort bedrijven (Notariskantoor ook en zo.)
    Maar goed, hier kwam mijn stagebedrijf mee dat het mocht dus heb ik dit gedaan.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Lijkt me lastig inderdaad, ook omdat advocatenbureaus vaak zelf ook helemaal niet gericht zijn op jongeren. Veel succes ermee!

    Edit: spelfout.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2015 - 20:47 ]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Nee precies, het is erg lastig, maar ja het moet nou eenmaal om te slagen, dus dan doen we het maar hè. Dankjewel!


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Done. ;3


    Your make-up is terrible

    Ik heb hem ingevult


    tiptoe through the tulips...

    Hartstikke bedankt! Echt jullie redden mijn toekomst hiermee!


    We'll still love each other, forever and always. <3

    gemaakt


    Don't trust anyone . . .

    Dankjewel!


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ingevuld.


    16 - 09 - '17

    Thanks!


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ook ingevuld.


    stay safe because I like being alive at the same time as you