• Haaii ^^

    Okee nou snap ik hyves al wat betr maar ik heb ng gn vrienden wie heeft er hier dus hyves ??
    x'D


    A. ikmisje.

    Ik snap het ook niet x'D

    Ik snap het ook niet x'D


    FYN , Zyn we mt 2

    Iemand die kan helpen ?? x'D


    A. ikmisje.

    uhm wat wil je precies weten???


    <3

    (...)

    FYN , Zyn we mt 2

    Iemand die kan helpen ?? x'D


    Ik ben m'n nickname vergeten,dus ik ga eerst nieuwe maken ><

    uhm wat wil je precies weten???


    ALLES ^^

    IK snap er nix vn x'D


    A. ikmisje.

    (...)

    Ik ben m'n nickname vergeten,dus ik ga eerst nieuwe maken ><


    Jah ^^


    A. ikmisje.

    uhmm .. ja zelf weet ik er ook niet veel vanaf want ik zit bijna nooit op mn hyves xd maar je kan bijvoorbeeld krabbels versturen. dat staat links onder

    maar daarvoor moet je eerst vrienden worden. dan moet je naar het profiel van iemand gaan en dan kan je onder de foto van die persoon aanklikken 'voeg toe als vriend' en dan moet die ander dat accepteren


    <3

    uhmm .. ja zelf weet ik er ook niet veel vanaf want ik zit bijna nooit op mn hyves xd maar je kan bijvoorbeeld krabbels versturen. dat staat links onder

    maar daarvoor moet je eerst vrienden worden. dan moet je naar het profiel van iemand gaan en dan kan je onder de foto van die persoon aanklikken 'voeg toe als vriend' en dan moet die ander dat accepteren


    Dnkuu , Nou weet ik tog al wat mr x33


    A. ikmisje.

    Ik zou niet weten hoe ik je het kan uitleggen enzo. Maar je kan dus bijvoorbeeld vrienden uitnodigen voor hyves.
    Je profiel opleuken en filmpjes plaatsen enal n_n


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik zou niet weten hoe ik je het kan uitleggen enzo. Maar je kan dus bijvoorbeeld vrienden uitnodigen voor hyves.
    Je profiel opleuken en filmpjes plaatsen enal n_n


    Heb jy hyves ??


    A. ikmisje.

    Jeaaah, ik heb Hyves!


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    Jaa ik heb hyves ^^

    Jzeker heb ik Hyves en ik snap het xd


    I live for the applause, you will die for it.

    ik hyves hebben!
    janoukxsamy.hyves.nl


    i need you like a heart needs a beat.

    http://missxmocro.hyves.nl/