• Dag mensen van quizlet,

    Het klinkt misschien als een luxeprobleem, maar laatst heb ik een fotoshoot gehad. Hiervan wordt een beperkt aantal foto's geëxposeerd en ik mag hier enkele van kiezen. Deze worden vervolgens bewerkt en hiervoor gebruikt. Maar nu kan ik niet kiezen tussen twee, redelijk gelijke foto's. Het gaat hier om de lichtval en de gezichtsuitdrukking. Zou iemand mij kunnen helpen kiezen?


    Zo, ik heb mijn keuze gemaakt, het werd de tweede, dit is het uiteindelijk geworden: http://www.quizlet.nl/fotoboek/view.php?id=245585

    Groet, Savoureur

    [ bericht aangepast op 28 sep 2012 - 14:15 ]


    "Il n'y a que les morts, qui ne reviennent pas."

    Zeker die tweede, die is veel interessanter dan de eerste en hij is ook net even wat lichter dan de eerste.


    Aan niets denken is ook denken.

    Twee, die is met iets meer expressie en de uitdrukking op het gezicht is ook mooier, en omdat ze ook geëxposeerd worden. En dus zal daar meer belangstelling voor zijn, mijn mening (heeft pas sinds dit jaar kunst les xD)


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Ik denk dat ik dan voor de tweede ga. Dank jullie wel voor de reacties. :D

    [ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 23:56 ]


    "Il n'y a que les morts, qui ne reviennent pas."

    Anhysbys schreef:
    Tweede. Je gezichtsuitdrukking vind ik daar mooier en je lijkt minder stijf.


    -

    Anhysbys schreef:
    Tweede. Je gezichtsuitdrukking vind ik daar mooier en je lijkt minder stijf.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    De tweede. Daar is alles veel natuurlijker.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.