• Ik ben iemand die erg van horrorfilms houdt en heb mijn top 5 natuurlijk. Nou ben ik benieuwd wat jullie top 5 is en kun je mij een goede horrorfilm aanraden. Schrijf het in een reactie.
    Mijn top 5.
    1: Devil
    2: Soroti Row
    3: Let me in
    4: Final Destination 4
    5: Paranormal Activity


    Mijn geheim is geheim

    1. Death silence of zo
    2. The Grudge 2
    3. The Grudge 3
    4. Scream 2
    5. The Strangers


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    LOOOL I LOOVEEE HORROR =3 WATCHING THAT KINDA STUFF MY WHOLE LIFE :P
    uhm.
    ik heb alleen geen top 5.. ;p


    Jai Mata Di ~ Love and Peace!!

    alle saw


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    kittje schreef:
    alle saw
    Saw is niet echt eng, het is gewoon mega ranzig


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik ben zo slecht in het maken van een top 5. Dus dat doe ik nu ook niet.
    Maar ik houd echt van ontzettend veel horror films, als ze een goed verhaal bevatten tenminste.
    Saw is geen horror, gewoon een ranzige zooi, maar ik vind het nog steeds wel grappig om te zien.

    Alle scream delen ;3


    26 - 02 - '16

    Zoveel heb ik er ook niet gezien, maar ik vond Orphan wel een goede. Had een goed verhaal en best goede horror dingen erin, alleen ik vond het meer een thriller. Blair witch, Scream en Grudge waren ook wel goed.
    Saw 1 kon er nog wel mee door, dat had wel een beetje een verhaal maar daarna was het gewoon alleen maar ranzigheid vond ik (:


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Lioncourt schreef:
    Ik ben zo slecht in het maken van een top 5. Dus dat doe ik nu ook niet.
    Maar ik houd echt van ontzettend veel horror films, als ze een goed verhaal bevatten tenminste.
    Saw is geen horror, gewoon een ranzige zooi, maar ik vind het nog steeds wel grappig om te zien.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik heb niet echt favorieten, ik vind alles wel leuk op zich. Zolang het maar lekker eng is enzo. Ik heb er dan ook zoveel gezien hahaha.
    Trouwens, mensen die van ranzige films houden, er komt een hele ranzige film op Veronica, zaterdag om 22:00. The last house on the left.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik heb niet echt favorieten, ik vind alles wel leuk op zich. Zolang het maar lekker eng is enzo. Ik heb er dan ook zoveel gezien hahaha.
    Trouwens, mensen die van ranzige films houden, er komt een hele ranzige film op Veronica, zaterdag om 22:00. The last house on the left.
    Waar gaat die over?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Sandrachips schreef:
    (...)Waar gaat die over?


    Een man die ontsnapt met behulp van zijn vriendin en broer geloof, tijdens de reis naar de gevangenis. Zijn zoon neemt twee meisjes mee naar de hotelkamer, zijn vader is er niet blij mee en vermoord deze, waarna ze naar de ouders gaan van één van de meisjes en doen alsof ze autopech hebben, ondertussen gaat er een enorme storm langs gaat waar door er geen stroom is. Veel vieze scenes.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 17:28 ]


    Your make-up is terrible

    Black Sheep :Y)
    Lekker fout.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Geen idee hoe mijn top 5 eruit zou zien, maar Insidious staat zeker op één.


    Searching heavens for another earth

    Luxtos schreef:
    Geen idee hoe mijn top 5 eruit zou zien, maar Insidious staat zeker op één.


    Insidious is de volgende die ik ga kijken ik heb er veel over gehoord schijnt erg goed te zijn


    Mijn geheim is geheim

    Hm. Ik heb niet echt een top 5, maar Silent Hill zit er sowieso bij.