• Omdat ik hier nog best veel mensen ken, ookal ben ik niet zeer veel meer online, gooi ik hier even een klein update topicje neer. ^^ (Hi, do y'all remember me? :D) ik had het beloofd.

    Het gaat zeer belachelijk goed sinds ik verhuist ben naar Engeland. Behoorlijk veel mensen weten dat ik nog steeds vrolijk verloofd ben met Amy (En voordat jullie het vragen; we trouwen pas over een paar jaar. :'D)
    En [the main reason for the topic] vorige week kreeg ik het geweldige nieuws dat ik een regionale schrijf competitie heb gewonen. :3 Met als prijs: £100 aan boeken van Piccadilly Press.



    Nou; hoe gaat het met mijn liefste Q-ers? :3


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Gefeliciteerd! Leuk dat het zo goed met je gaat!
    Met mij gaat het, nadat het eindelijk even goed ging, toch weer slecht. Helaas.


    26 - 02 - '16

    Wat leuk! Die foto van jullie is echt heel schattig ^^
    Hier gaat het best oké. School is weer begonnen en ik loop nu al achter, joepie. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik heb je op facebook dus ik volg je 'updates' al via daar. ;D
    Maar ik ben echt blij voor je dat het nu zo goed gaat!

    Leuk dat het zo goed met je gaat! En congrats met je prijs! Die foto is trouwens echt schattig! <3

    Ik heb sinds zondag een vriendje, dus met mij gaat het super! ^^ Verder is school wat minder, maar dat lukt allemaal wel ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    I already knew that :3
    Lang leve Facebook


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Gefeliciteerd! Ik ben echt blij voor jullie dat het zo goed gaat. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dat is een tijdje geleden ^^
    Blij dat het zo goed met je gaat en nog heel veel plezier daar in Engeland!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ja natuurlijk ben je hier nog bekend. Echt heel erg mooi dat het zo goed gaat daar! En geweldig van die schrijfwedstrijd! :').

    Met mij gaat het ook best goed eigenlijk ^^


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Aaaah super goed gedaan! En mooi dat het goed met je gaan, is altijd goed om te horen! :Y)

    Met mij gaat het op het moment ook echt super goed, ben super verliefd en ik heb nu bijna iets met de jongen op wie ik verliefd ben. <3


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Aww jullie 2 zijn echt schattig c:
    Met mij gaat het erg goed, maar ben best wel ongerust/verdrietig omdat mijn vriendje (door die overstromingen dichtbij de grens van Schotland) nu niet op internet kan. (en we dus niet kunnen Skypen ): )

    gefeliciteerd (:
    Nog heel veel plezier in Engeland!
    Jullie zijn echt lief samen^^


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ohh Lizz, I am glad you are happy :D


    SLOAN.

    Wat fijn dat het zo goed gaat (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Amy vindt me nu een weirdo x'D
    Perciver voor the win :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Gefeliciteerd meis <3


    Life is hard and then we die