• Goedemorgen!
    Ik ben dus al 3 dagen thuis met buikgriep, hatelijk natuurlijk want dan begin ik na te denken over alle toetsen die ik moet inhalen en wat ik moet bijschrijven -_- Maar wat ik eigenlijk even kwijt wou is dat men stiefma zit te zagen dat ik snel beter moet worden en dat ik terug naar school moet, want 3 dagen afwezig zijn is niet goed. -ja dat weet ik ook wel- maar zij is nu ook al 10 maanden thuis omdat ze zwanger was en nu is bevallen dus dat is dan toch bullshit niet? En ze wilt dat ik beter word maar ze wil niet met me naar de dokter, 'we weten al wat je hebt' zegt ze dan. Ik haat het echt, want hoe verwacht je dat ik beter word zonder medicijnen?

    Bedankt als je dit hebt gelezen!

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 8:02 ]


    Pain is weakness leaving the body.

    Na je zwangerschap heb je zwangerschapsverlof, maar dat heb je normaal maar 4 maanden dus dat is inderdaad raar.
    En naar de huisarts gaan is ook wel handig voor eventuele antibiotica. Ga anders gewoon zelf, zonder haar?

    In ieder geval, veel beterschap!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ben ook al 3 dagen ziek thuis, beterschap!


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Authentic schreef:
    Ik ben ook al 3 dagen ziek thuis, beterschap!


    Jij ook!


    Pain is weakness leaving the body.

    CyberLord schreef:
    Na je zwangerschap heb je zwangerschapsverlof, maar dat heb je normaal maar 4 maanden dus dat is inderdaad raar.
    En naar de huisarts gaan is ook wel handig voor eventuele antibiotica. Ga anders gewoon zelf, zonder haar?

    In ieder geval, veel beterschap!


    Ja ik kan wel zonder haar gaan maar dan moet ik het ook betalen én ik heb geen geld (: En dankje!


    Pain is weakness leaving the body.

    iadorebieber schreef:
    (...)

    Ja ik kan wel zonder haar gaan maar dan moet ik het ook betalen én ik heb geen geld (: En dankje!

    Hoezo moet je betalen? Antibiotica ziet als het goed is gewoon in je zorgverzekering hoor.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dat is inderdaad echt balen :S

    Beterschap!


    Tijd voor koffie.

    Dat zuigt. :/
    Beterschap!


    life is awesome

    iadorebieber schreef:
    (...)

    Ja ik kan wel zonder haar gaan maar dan moet ik het ook betalen én ik heb geen geld (: En dankje!


    Je kunt zelf naar de dokter..
    als het goed is betalen je ouders voor je zorgverzekering, dus wordt het gewoon gedekt..
    ik zou gewoon zelf gaan!

    Beterschap^^


    It's never gonna happen, Guys.

    Dat suckt, maar jij kan er toch niks aan doen. En als dan van die mensen gaan zeuren kan ik er ook niet tegen. Vooral niet als die stiefma van jou zwanger is geweest en nu al 10 maand thuis zit.. Ik zou er met je vader over gaan praten?
    Ik was 2 week terug een week thuis, griep.
    Vandaag ben ik ook ziek naar huis gegaan, veel te veel last van mn buik -maandelijkse periode- en ik was enorm doorgelekt. (cat) Fuck my life.


    Life is a beautiful struggle