• Lieve Quizletters,


    Mijn vriend Destined en ik zijn vanaf vandaag een heel nieuw verhaal begonnen op Quizlet. Daarom wil ik jullie vragen om het te lezen en te kijken of jullie het iets vinden. Als je het leuk vind of lijkt, neem een abo alsjeblieft! :)

    Joy Harvest leeft in de tweeëntwintigste eeuw. Thuis heeft ze het moeilijk vanwege haar gescheiden ouders. Ze is verslaafd aan haar mobiele telefoon, maar vooral aan alle technologie. In 2140 gaat namelijk alles via de cyberwereld. Maar dan gebeurt er iets wat Joy niet had verwacht, ze kom terecht in een ver verleden, het jaar 1910. Joy vindt het daar vreselijk en wil zo snel mogelijk naar huis, maar toch is er iets dat haar bindt en wat de keuze moeilijk maakt. Blijft zij in het heden of kiest zij voor het verleden?

    Noel Smith is een soldaat uit de twintigste eeuw. Hij komt uit een plek hier ver van vandaan dat hij Morgenland noemt, maar er voor de rest weinig over vertelt. Hij is hier samen heen gevlucht met zijn beste vriend Joey Wilner die hem in alles steunt. Samen beginnen ze aan een groot avontuur en vechten ze tegen het duister dat over de straten zwerft, er is oorlog. Maar dan vindt Noel iets waar hij jaren naar opzoek is geweest en zijn leven compleet veranderd.

    Een romantische, spannende, fantasy story waarin Destined de rol van Noel op zich neemt en nerveus de rol van Joy vervult.




    Klik hier voor Tijdstrijd!

    Hope you like it! :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Het is geen fanfiction, onbekende personen, romantiek, fantasy ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.



    De cover van Tijdstrijd :)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Oeh. Klinkt heel interessant, ik ga sowieso een kijkje nemen!


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Iemand nog?

    Het is een super leuk verhaal mensen!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik zal eens een kijkje nemen (:


    Take risks and conquer your fears.

    BLOF schreef:
    Oeh. Klinkt heel interessant, ik ga sowieso een kijkje nemen!


    Life is full of fake people

    Hartstikke bedankt! (H)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    I'll take a look. (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    BLOF schreef:
    Oeh. Klinkt heel interessant, ik ga sowieso een kijkje nemen!


    •*• Lululu •*•