• Het gaat over Justin Bieber, zelf vind ik dat het heel professioneel is geschreven. Ben benieuwd wat je ervan vind. :)
    Het gaat over Justin Bieber en Evelyn. Justin heeft het, toen hij op tour ging, uitgemaakt met Evelyn. Na een jaar is zijn tour afgelopen en komt hij terug in Stratford. Hij mist Evelyn en wilt haar terug. Zal Evelyn hem terugwillen?

    In dit verhaal gebeuren ook veel dingen, zoals ongelukken, ruzies, oud en nieuw vieren, liefde, verdriet, etc.
    Mijn verhaal

    [ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 12:51 ]

    Het trekt waarschijnlijk meer mensen als je een beschrijving van je verhaal erbij zet, het is maar een tip maar ik denk dat het wel helpt.


    Physics is awesome

    Oczy schreef:
    Het trekt waarschijnlijk meer mensen als je een beschrijving van je verhaal erbij zet, het is maar een tip maar ik denk dat het wel helpt.
    haha, dankje. Is best wel een goed idee haha

    Dapper dat je van je eigen verhaal durft te zeggen dat het professioneel geschreven is.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Camel schreef:
    Dapper dat je van je eigen verhaal durft te zeggen dat het professioneel geschreven is.
    Ik zeg het ook namens andere mensen, en dit is niet helemaal mijn eigen verhaal. Ik schreef het samen met een vriendin. :)

    Camel schreef:
    Dapper dat je van je eigen verhaal durft te zeggen dat het professioneel geschreven is.


    The things we see now will be gone soon, but the things we cannot see will last forever.

    Zo intersante titel dat ik er op klik gaat het over Justin bieber Gelijk weer afgeknapt V_V


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    Camel schreef:
    Dapper dat je van je eigen verhaal durft te zeggen dat het professioneel geschreven is.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Camel schreef:
    Dapper dat je van je eigen verhaal durft te zeggen dat het professioneel geschreven is.


    Big girls cry when their hearts are breaking