• Oke om mijn bijdrage te leveren zal ik mijn verhaal posten.

    Ik kreeg van mijn vader een flesje met bevroren water, ook wel ijs genoemd. Ik wilde er uit drinken, maar het water was bevroren, dus ik probeerde het te verwarmen met mijn tong. Lekker blond weer. Mijn tong kwam vast te zitten en ik moest eerst de fles vullen met warm water voordat ik mijn tong lost kreeg. Nu heb ik last van mijn tong. Het bloedde zelfs. Xd

    Mijn wijze raad: lik niet aan ijs. Lol


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ok dit is best grappig :')


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Well done!:Y)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Geniaal xD
    Echt een wijze levensles, dankjewel!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Jupp xd hahaha

    Oke. Nog een verhaal: het was en aantal jaar terug tijdens kerst en we waren bij mijn oom en tante aan het gourmetten. Voor mijn neus stonden kaarsen en ik zat er al de hele tijd mee te klooien. Telkens vinger erdoorheen halen enzo. Toen dacht ik: oh, misschien kan ik er ook wel een servet doorheen halen. Ik was alleen even vergeten dat een servet van papier gemaakt is, dus het servet vloog in de fik. Ik ging blazen, maar alle papiersnippers vlogen door de kamer. Uit eindelijk heb ik het vuur geblust door het snel heen en weer te wapperen en een prop van te maken.

    Nog een wijze raad: houdt geen servetten in brandende kaarsen.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    hahahaha ik lig dubbel (lol)
    Ik heb ook een goede verhaaltje voor jullie met een wijze les:

    Mijn oudere broer had een feestje bij iemand thuis. Ze hadden sinas maar hij en zijn vrienden vonden de sinas te koud.. Dus wat deden ze: Ze dachten laten we de sinas opwarmen door hem in de magnetron te leggen.. De uitvaart van de magnetron was de dag erna.. De fles smolt waardoor de magnetron kortsluiting kreeg ofzo en toen was het rook, omdat vloeibare dingen en elektrische apparaten blijkbaar niet goed samen gaan.. ughhh mijn broer is zo slim..

    Dus wat is de moraal van dit verhaal?? :Y)


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.

    Hahahaha slim xd

    Ach waarom niet nog een verhaal van mij:
    Ik was eieren aan het koken, maar het kookte onder. Ik dacht dat ik slim was om met mijn linker hand de pan vol kokend water op te tillen en het water weg te vegen. Ik pakte de theedoek en tilde de pan op. Ik hield hem alleen iets te schuin en er kwam kokend water over mijn blote been heen. Uit eindelijk best veel last van gehad, maar pannen met kokend water moet je niet met je verkeerde hand optillen.

    Wauw, ik kan hier wel een boek van uitgeven, aan gezien ik elke week een ondoordacht vaag ding meemaak xd.

    Maar ik ga slapen, voordat jullie denken dat ik echt gewoon hele rare gedachtes heb. (Heb ik ook, maar goed xd)

    [ bericht aangepast op 4 mei 2014 - 1:47 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Haha, lekker bezig. x'D
    But I know the pain. Mijn tong bleef ook een keer vast zitten aan een ijsje, dus ik raakte in paniek en begon te krijsen. Iedereen dacht dat het iets super ernstigs was. Toen heb ik het ijsje losgetrokken en mijn tong onder de warme kraan gehouden. (kitty)


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Hahahaha, goed bezig, Femke! xp


    16 - 09 - '17

    Dankjewel voor de wijze levensles :')
    Ik weet precies hoe je je voelt......Helaas ;$

    Maar beterschap voor je tong :p


    wat was dit ookalweer

    Hahahahahahahah wijze levenslessen in overvloed!
    Het kokende water leek me wel zeer pijnlijk...


    Hamartia

    Awh, pijnlijk.
    Nu maak ik ook heel veel klunzigheid mee, maar bij mij zit er nooit een wijze levensles achter. Ow behalve één. Ik was een jaar of 11 en samen met mijn broertje (8 of 9) alleen thuis (dag voor heloween) ik dacht dus, ik ga aardappelen koken voor mijn moeder als ze thuis komt. Ik geen idee hoe je dat deed dus pan op het vuur, aardappelen er in, maar geen water.
    Op het zelfde moment was mijn broertje bezig een pompoen te sneiden en uit pech snijd hij net een ader open. Wanhopige pogingen gedaan plijsters te plakken maar niets dat hielp, uiteindelijk naar de buurvrouw gegaan die hem verzorgde en verbond tot onze ouders terug kwamen. Zij meteen naar het ziekenhuis en ik terug naar binnen. Wat denk je, aardappelen angebrand.
    Moraal van het verhaal, kook aardappelen met water en doe het vuur uit als je van huis gaat (cat)

    Owja, en mijn broertje heeft het overleeft hoor :')


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Slimmerds.


    Doe geen eieren in de magnetron by the way, die gaan ontploffen.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    nerveus schreef:
    Geniaal xD
    Echt een wijze levensles, dankjewel!


    Queer zijn is gewoon alles

    Aluminium in de magnetron, ook geen goed idee, lol. Wel leuke verhalen :p haha


    Life is hard and then we die

    Ach ik heb ook nog wel een verhaal.

    Ik was op de verjaardag van mijn oom. We kregen allemaal een kom soep,
    Alleen er zaten ijzeren lepels in. Dus toen ik ging zitten en de kom op mijn schoot zette,
    Viel alles over mijn benen. Mijn benen helemaal verbrand.
    Dus moest ik naar de eerste hulp.

    Uiteindelijk is alles goed gekomen.
    Maar zet geen kom soep op je schoot.


    Some infinities ar bigger than other. -John Green. [Redrosex -> Solise.