• Ik lees hem, kudo, abo, als ik hem leuk vind!
    + ik hou van Justin Bieber
    + Geen fan van 1D, maar als hij erg professioneel is geschreven, is ook goed!
    + Ik hou van thrillers en liefde.

    - Alle story's die geplaatst worden lees ik. Ik kudo of abo alleen als ik hem leuk vind.

    Lees je mijn story ook even? :)
    dan is deze iets voor jou!


    Het verhaal gaat over Kroonprinses Marie-Louize Adelaïde Evangeline De La France en Straatschoffie Katharina Wivina Bette (Geen Achternaam).
    Het verhaal speelt zich af in de Middeleeuwen, en een ontmoeting tussen twee mensen die waarschijnlijk niet verschillender kúnnen zijn, lijkt onmogelijk.
    Interested?

    Twists And Turns Of Faith || De Middeleeuwen


    Lijkt het je wat? :3

    [ bericht aangepast op 28 sep 2012 - 14:00 ]


    Tijd voor koffie.

    --Dubbelpost--

    [ bericht aangepast op 28 sep 2012 - 13:58 ]


    Tijd voor koffie.

    ik heb 2 1D verhalen, maar je moet zelf even kijken wat je er van vindt. Ik zet zo een link voor je.

    Solar Eclipse ft Liam Payne.

    A memory away ft Zayn Malik.

    [ bericht aangepast op 28 sep 2012 - 14:02 ]


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Trouwens, hier is de link :3

    Klik!


    Tijd voor koffie.

    Tsubaki schreef:
    (...)

    Lijkt het je wat? :3


    Jawel, die lijkt me wel leuk! :D

    Ik ga ze lezen! x



    Faye Hawn is in 2010 net zoals 1D derde geworden bij x-factor. Zij deed mee in Nederland. Na een tour door Nederland is ze gaan werken aan haar album. Haar single en album zijn uit, ze heeft een officiele vakantie van haar management gekregen om bij te komen en om leuke dingen te doen.


    - Geschreven in het Nederlands
    - Gesprekken in het Nederlands
    - Gesprekken in het Engels met Engelse mensen
    - Bedacht en geschreven door Oczy





    Een fantasy wereld, waar elven en demonen wonen. Maar niet in vrede, de demonen vallen iedere nacht aan. Wat nou als je verliefd wordt op de vijand?!

    [ bericht aangepast op 28 sep 2012 - 14:12 ]


    Physics is awesome

    ik heb best wel wat storie's
    story 1:
    Angel Warrior

    Als de tijd rijp is komen we haar halen.
    We hebben haar nodig om de wereld en ons ras te redden.
    Zij is de sleutel tot het licht.
    Zij is een Angel warrior.


    story 2:
    Believe

    Wat als je hele leven de Autoriteit over je regeert.
    Wat als je de buitenwereld nooit hebt gezien.
    Wat als je hele leven ondergronds hebt doorgebracht.
    Wat als je nooit een zomerbries hebt gevoeld of de zon op je huid.
    Nou dat is Skai Higgins leven. Ze weet niks over de buitenwereld en dat wil ze ook niet. Alles word hun voorgekauwd door de Autoriteit, tot er een jongen komt, Jack. Gek genoeg weet hij alles over de buitenwereld, het doet haar twijfelen over haar leven. Wilt ze dit wel. Haar leven binnen, of zal ze toch naar buiten gaan, de avontuur tegemoet..

    story 3:
    magic,fantasy or reality

    Stel je voor, een jongen die je leven kan veranderen, niets is meer wat het lijkt, wat als hij je naar een wereld brengt van wat je dacht dat het nooit bestond, ja wat als

    story 4:
    This is war || The maraudettes

    The daily prophet.

    Drie meisjes maken Hogwarts en de omgeving onveilig.
    'Ze zijn geen gevaar,' aldus Minerva McGonnagall.
    Volgens Severus Snape zijn ze dat wel degelijk.
    Als iemand deze lastpakken ziet,
    u kunt ze aangeven.

    Met een klap sloeg Kate de krant dicht. 'Ze kunnen mijn reet in. We doen helemaal niks verkeerd.' 'Kate, zeg nou zelf. We zijn niet de liefste van de school,' mompelde Anna. 'God Anna, we willen toch lol hebben? Toen we elkaar voor het eerst ontmoeten op Perron 9 3/4 was het toch meteen raak? We hebben toen afgesproken de gangen onveilig te maken, ongeacht welke afdeling we zouden komen,' gaf Kate als weerwoord. 'Natuurlijk.' 'Rose, we zijn net als jouw overleden vader. Wat was zijn naam ook alweer?' 'James Potter.' 'Nee, niet zo.' 'Oh, Prongs.' 'Ja. Wij hebben toch ook zo onze Maraudettes namen?' 'Inderdaad! Wij zijn de Maraudettes!'.

    En lijkt het je wat?

    [ bericht aangepast op 28 sep 2012 - 14:29 ]


    Hell is empty..al the devils are here

    aquafresh schreef:
    ik heb best wel wat storie's
    story 1:
    Angel Warrior

    Als de tijd rijp is komen we haar halen.
    We hebben haar nodig om de wereld en ons ras te redden.
    Zij is de sleutel tot het licht.
    Zij is een Angel warrior.


    story 2:
    Believe

    Wat als je hele leven de Autoriteit over je regeert.
    Wat als je de buitenwereld nooit hebt gezien.
    Wat als je hele leven ondergronds hebt doorgebracht.
    Wat als je nooit een zomerbries hebt gevoeld of de zon op je huid.
    Nou dat is Skai Higgins leven. Ze weet niks over de buitenwereld en dat wil ze ook niet. Alles word hun voorgekauwd door de Autoriteit, tot er een jongen komt, Jack. Gek genoeg weet hij alles over de buitenwereld, het doet haar twijfelen over haar leven. Wilt ze dit wel. Haar leven binnen, of zal ze toch naar buiten gaan, de avontuur tegemoet..

    story 3:
    magic,fantasy or reality

    Stel je voor, een jongen die je leven kan veranderen, niets is meer wat het lijkt, wat als hij je naar een wereld brengt van wat je dacht dat het nooit bestond, ja wat als

    story 4:
    This is war || The maraudettes

    The daily prophet.

    Drie meisjes maken Hogwarts en de omgeving onveilig.
    'Ze zijn geen gevaar,' aldus Minerva McGonnagall.
    Volgens Severus Snape zijn ze dat wel degelijk.
    Als iemand deze lastpakken ziet,
    u kunt ze aangeven.

    Met een klap sloeg Kate de krant dicht. 'Ze kunnen mijn reet in. We doen helemaal niks verkeerd.' 'Kate, zeg nou zelf. We zijn niet de liefste van de school,' mompelde Anna. 'God Anna, we willen toch lol hebben? Toen we elkaar voor het eerst ontmoeten op Perron 9 3/4 was het toch meteen raak? We hebben toen afgesproken de gangen onveilig te maken, ongeacht welke afdeling we zouden komen,' gaf Kate als weerwoord. 'Natuurlijk.' 'Rose, we zijn net als jouw overleden vader. Wat was zijn naam ook alweer?' 'James Potter.' 'Nee, niet zo.' 'Oh, Prongs.' 'Ja. Wij hebben toch ook zo onze Maraudettes namen?' 'Inderdaad! Wij zijn de Maraudettes!'.

    En lijkt het je wat?


    hihi ja, ze lijken me leuk!

    thanxs, dat is lief


    Hell is empty..al the devils are here

    Ik heb twee stories die je op mijn profiel kunt vinden. Zou leuk zijn als je ze even leest! :)

    Een thriller/avontuur
    http://www.quizlet.nl/stories/97655/crash/

    En een HPfanfiction
    [url]http://www.quizlet.nl/stories/98152/gezworen-vijanden---hpfanfic/
    [/url]

    [ bericht aangepast op 28 sep 2012 - 15:03 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik heb een verhaal over the vampire diaries dat thriller en liefde bevat. Als het je leuk lijkt, ga je gang. (:


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.


    En er hing een mes aan mijn riem. Het gewicht was geruststellend, en de dunne, leren schede bewoog zachtjes terwijl ik liep.
    Waarheen liep ik? Ik wist het niet. Weg van mijn verleden, van de wereld die ik kende - en hartgrondig haatte.


    De story


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Love Taught Me To Lie || Harry Styles
    Genre's : Misdaad , Drama en Romantiek.



    Home Is Were The Heart Is || Zayn Malik
    Genre's : Drama , Romantiek en Fanfiction.



    [Ik weet niet of je het boeit XD Dit zijn mijn nieuwste verhalen , ik ben mijn schrijfstijl ook een beetje aan het ontwikkelen , dus je moet zelf maar even zien (; ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Mijn profiel bevat een Onbekende Personen verhaal en een verhaal over Justin Bieber!


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.