• Het valt mij op dat bijna nooit een andere story dan een 1D fanfic de top haalt, en onder en groot gros van users op Q die NIET alleen maar 1D fanfic's wil lezen (of geen), maar wel een top willen met leuke stories.

    Nu had ik het idee dat een aparte top voor (1D) fanfic's een optie zou zijn. Of voor fanfiction's, dat zou ook nog kunnen. Anyway: doordat je kan aanvinken of je story een fanfiction is, kan het systeem zo gaan werken dat "ie dan automatisch gereguleerd wordt dat de story alleen in de top voor (1D) fanfiction's komt. Alles wat NIET onder fanfic's valt, kan worden gereguleerd worden dat het in de normale top komt.
    Uitereraard moet dat nog worden uitgewerkt, als het al gebeurt, en dat is niet aan mij. Maar het idee voor een aparte Fanfic top zou wellicht een mogelijkheid zijn.
    Wat vinden jullie ervan? Voordelen en nadelen?

    Voordelen: Andere stories kunnen nu makkelijker in de top komen.
    Nadeel: Niet iedereen vinkt aan of hij of zij een fanfiction heeft, waardoor het alsnog in de reguliere top zal kunnen vallen.

    Titel moet eventueel aangepast worden in: Top Stories Fanficiton. Sorry, bedacht ik mij pas ná plaatsen topic.

    [ bericht aangepast op 28 sep 2012 - 19:52 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    voor


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Top, haha. Anyone else?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Volgens mij is die suggestie al voor gesteld en af gewezen.

    Maar ik ben tegen, ik denk dat het toch niet gaat werken. Want ik denk dat fanfiction schrijvers ook dan in de normale top willen staan.


    Physics is awesome

    De deze is ook voor!


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Oczy schreef:
    Volgens mij is die suggestie al voor gesteld en af gewezen.

    Maar ik ben tegen, ik denk dat het toch niet gaat werken. Want ik denk dat fanfiction schrijvers ook dan in de normale top willen staan.


    Dat is best onlogisch, vind ik. Er is een speciale top waar speciaal mensen naar kijken voor hun stories. Waarom zouden ze dan dubbel in de top willen? Die link snap ik niet, ligt vast aan mij. Het is uiteraard jouw mening, maar ik vraag mij gewoon af wat de reden is om dubbel in de top te willen?

    [ bericht aangepast op 28 sep 2012 - 20:15 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Sverige schreef:
    (...)

    Dat is best onlogisch. Er is een speciale top waar speciaal mensen naar kijken voor hun stories. Waarom zouden ze dan dubbel in de top willen? Die link snap ik niet, ligt vast aan mij. Het is uiteraard jouw mening, maar ik vraag mij gewoon af wat de reden is om dubbel in de top te willen?


    Voor sommige mensen is het heel belangrijk om in de top te komen en als er dan nog een top bij komt, dan willen ze waarschijnlijk graag in allebei de tops staan.


    Physics is awesome

    Oczy schreef:
    (...)

    Voor sommige mensen is het heel belangrijk om in de top te komen en als er dan nog een top bij komt, dan willen ze waarschijnlijk graag in allebei de tops staan.


    Hmm, zou eventueel een tegen kunnen zijn. Voor sommige mensen is het inderdaad belangrijk. Aleen als hun story een fanfic is, dan is het uitgesloten dat ze in de reguliere top komen. Anders maak je geen 2e top. Ik begrijp je punt.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    ik ben voor en ik denk dat Sverige gelijk heeft (met al de reacties bedoel ik dan)


    Nutteloosheid is nutteloos.

    Tegen, de overgrote meerderheid wil wel fanfics lezen, alleen de mensen die zich uitspreken op het forum willen dat toevallig niet.
    + er staan best wel eens 'gewone' stories in de top.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Cloelia schreef:
    Tegen, de overgrote meerderheid wil wel fanfics lezen, alleen de mensen die zich uitspreken op het forum willen dat toevallig niet.
    + er staan best wel eens 'gewone' stories in de top.

    joining you.

    Heb de titel voor je aangepast. ;-)
    Maar to the point: dit is al een aantal keer keer afgewezen geweest, het zijn enkel hypes, die gaan telkens wel weer over + de essentie van de top is dat het weergeeft welke verhalen het populairst zijn op dit moment, en de laatste tijd zijn dat inderdaad vooral fanfictions, maar er staan ook wel eens non-fanfictieverhalen in de top hoor. :')


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik bijna geen 1D story's Dus ik heb er geen last van. (:
    Mij maakt het dus niks uit.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Het is best vervelend ja, maar het gaat vanzelf wl over, je kan niet vol iedere hype een aparte top maken...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Coexist schreef:
    Heb de titel voor je aangepast. ;-)
    Maar to the point: dit is al een aantal keer keer afgewezen geweest, het zijn enkel hypes, die gaan telkens wel weer over + de essentie van de top is dat het weergeeft welke verhalen het populairst zijn op dit moment, en de laatste tijd zijn dat inderdaad vooral fanfictions, maar er staan ook wel eens non-fanfictieverhalen in de top hoor. :')


    Hypes klopt wel. Daarom klopt mijn titel niet, want Fnfiction komt door de hypes. Maar als het is afgewezen moet er een slot op.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Sverige schreef:
    (...)

    Hypes klopt wel. Daarom klopt mijn titel niet, want Fnfiction komt door de hypes. Maar als het is afgewezen moet er een slot op.

    Oké. :')
    --> Slotje op vraag van de user.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."