• Mijn vader heeft een enkele maanden geleden een ooroperatie gehad. Daar bleek echter al niet alleen een poliep te zitten maar ook een zware ontsteking. Nu vader deels genezen is en tijdelijk half doof is moet hij regelmatig naar de kno.

    Vandaag weer maar hij hoort dus echt niets meer aan dat ene oor terwijl hij nog wel wat zou moeten kunnen horen. Hij hoorde zelfs 120 decibel.
    En dan zit je thuis op je kamer, komt je moeder half huilend naar boven met de mededeling dat je vader waarschijnlijk aan een oor nooit meer zal horen. De artsen weten ook niet hoe het kan en ze gaan volgende maand nogmaals proberen maar de kans is 90% dat hij zijn gehoor g kwijt is.

    Tsja en dan kun je je niet concentreren op school. Damn ik voel me nu echt klote.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2012 - 19:19 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Whut, waarom maak je daar zo'n probleem van? Hij mag blij zijn dat hij er niet mee geboren is en dat hij aan zijn andere oor nog kan horen. Hij leeft en geneest, wees blij met wat je hebt. Ik zelf ben ook half doof, maar dan aan beide oren de helft verlies en het word erger en erger, voordat jij bejaard ben en aan de gehoorapparaten moet, zal ik niets meer kunnen horen. Just go on with your life.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2012 - 19:02 ]


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Whut, waarom maak je daar zo'n probleem van? Hij mag blij zijn dat hij er niet mee geboren is en dat hij aan zijn andere oor nog kan horen. Hij leeft en geneest, wees blij met wat je hebt. Ik zelf ben ook half doof, maar dan aan beide oren de helft verlies en het word erger en erger, voordat jij bejaard ben en aan de gehoorapparaten moet, zal ik niets meer kunnen horen. Just go on with your life.

    Wow. Jij kan niet bepalen hoe erg iets voor iemand is :'D Het is nou niet bepaald leuk nieuws...


    "I shut my eyes in order to see.'

    Assassin schreef:
    Whut, waarom maak je daar zo'n probleem van? Hij mag blij zijn dat hij er niet mee geboren is en dat hij aan zijn andere oor nog kan horen. Hij leeft en geneest, wees blij met wat je hebt. Ik zelf ben ook half doof, maar dan aan beide oren de helft verlies en het word erger en erger, voordat jij bejaard ben en aan de gehoorapparaten moet, zal ik niets meer kunnen horen. Just go on with your life.


    Je hoeft niet zo fel te reageren hoor. Voor haar vader is het net zo erg als voor jou. Dit is ook heftig hoor. Mijn vader is er niet eens meer maar ik reageer toch ook niet zo bot?

    Ontopic; sterke meis, inderdaad heel heftig.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2012 - 19:07 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Assassin schreef:
    Whut, waarom maak je daar zo'n probleem van? Hij mag blij zijn dat hij er niet mee geboren is en dat hij aan zijn andere oor nog kan horen. Hij leeft en geneest, wees blij met wat je hebt. Ik zelf ben ook half doof, maar dan aan beide oren de helft verlies en het word erger en erger, voordat jij bejaard ben en aan de gehoorapparaten moet, zal ik niets meer kunnen horen. Just go on with your life.

    Was dat nou voor onzin. Het is niet meer dan menselijk om je zorgen te maken als 't niet goed gaat met je familie.


    No growth of the heart is ever a waste

    Assassin schreef:
    Whut, waarom maak je daar zo'n probleem van? Hij mag blij zijn dat hij er niet mee geboren is en dat hij aan zijn andere oor nog kan horen. Hij leeft en geneest, wees blij met wat je hebt. Ik zelf ben ook half doof, maar dan aan beide oren de helft verlies en het word erger en erger, voordat jij bejaard ben en aan de gehoorapparaten moet, zal ik niets meer kunnen horen. Just go on with your life.

    NOu en bedankt zeg, jij weet helemaal niet hoe erg het was. en ja het is niet leuk om dat te hebben maar mag een mens er neit van schrikken ofwat.

    Ja je mag je mening uiten maar had het dan op een andere manier gedaan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Wat erg voor je vader ):
    Heel veel sterkte!


    26 - 02 - '16

    Mombasa schreef:
    (...)

    Je hoeft niet zo fel te reageren hoor. Voor haar vader is het net zo erg als voor jou. Dit is ook heftig hoor. Mijn vader is er niet eens meer maar ik reageer toch ook niet zo bot?

    Ontopic; sterke meis, inderdaad heel heftig.


    Ik vind het niet heftig, zo erg is het nou ook weer niet. Ik ben blij dat ik verder gezond ben. Ik snap niet waarom iedereen zo'n negatieve instelling heeft en dat alles zo zielig word gevonden. Dit vind ik één van de ergste first world problems. Iemand die misschien wel doof is aan één oor word gelijk behandeld alsof hij gediagnotiseerd is met kanker.
    Maar goed, heel veel sterkte aan jou en aan je vader, want het is natuurlijk zo vreselijk.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik vind het niet heftig, zo erg is het nou ook weer niet. Ik ben blij dat ik verder gezond ben. Ik snap niet waarom iedereen zo'n negatieve instelling heeft en dat alles zo zielig word gevonden. Dit vind ik één van de ergste first world problems. Iemand die misschien wel doof is aan één oor word gelijk behandeld alsof hij gediagnotiseerd is met kanker.
    Maar goed, heel veel sterkte aan jou en aan je vader, want het is natuurlijk zo vreselijk.

    Dus moet ze het maar wegwuiven? Want hij's immers 'maar halfdoof'. Niks ergs aan. :W Daarbij is het niet meer dan menselijk om je daarover zorgen te maken en dat kan effect hebben op je huiswerk. Maar misschien ben jij gewoon niet menselijk *O*

    Kay, bye.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik vind het niet heftig, zo erg is het nou ook weer niet. Ik ben blij dat ik verder gezond ben. Ik snap niet waarom iedereen zo'n negatieve instelling heeft en dat alles zo zielig word gevonden. Dit vind ik één van de ergste first world problems. Iemand die misschien wel doof is aan één oor word gelijk behandeld alsof hij gediagnotiseerd is met kanker.
    Maar goed, heel veel sterkte aan jou en aan je vader, want het is natuurlijk zo vreselijk.


    Jij vind het niet heftig, misschien vind Yvonne dat wel. Dat weet je niet. Het is een schrok om zo iets te horen. En ik wil heel even voor mezelf opkomen; ik heb geen negatieve instelling, vele hier hebben dat niet in mijn ogen. Ze steunen haar en wensen haar sterke dat is toch iets moois? Ook dit wil ik niet aan de first world problems toevoegen want daar valt het zeker niet onder. De meeste Westerse mensen kennen die problems niet. Het is daarbij toch juist goed dat men wordt geholpen. Wij hebben die zorg, mogelijkheden en het geld waarom daar geen gebruik van maken of zie ik dat verkeerd?

    En bedankt voor je steun.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik vind het niet heftig, zo erg is het nou ook weer niet. Ik ben blij dat ik verder gezond ben. Ik snap niet waarom iedereen zo'n negatieve instelling heeft en dat alles zo zielig word gevonden. Dit vind ik één van de ergste first world problems. Iemand die misschien wel doof is aan één oor word gelijk behandeld alsof hij gediagnotiseerd is met kanker.
    Maar goed, heel veel sterkte aan jou en aan je vader, want het is natuurlijk zo vreselijk.
    serieus als jou vader gezond zou zijn en niets had en dan ineens dat zou jij je ook kut voelen. Doe maar niet alsof je dan het zo goed weet. Ja er zijn ergere dingen maar voor iemand die nog nooit echt ziek geweest is en dan dit. Je zou eens eerst het achtergrond verhaal moeten weten zeg! Jij weet niet wat ik en mijn vader al hebben meegemaakt.

    Ik heb dingen meegemaakt waardoor mijn ouders heel veel betkenen voor me en ja misschien hecht ik meer waarde aan iets kleins dan jij maar halo ik ben een mens

    [ bericht aangepast op 1 okt 2012 - 19:14 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Wat vervelend zeg :(
    Maar gelukkig kan hij in elk geval nog iets horen, maar toch is het heel naar.
    Heel veel sterkte voor jou en je gezin. (flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ahri schreef:
    Wat erg voor je vader ):
    Heel veel sterkte!


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Heel, heel erg veel sterkte meis!


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Da's wel flink schrikken ja :[. Gelukkig kan hij nog wel gewoon horen, ik denk dat je er redelijk snel aan went om aan een oor doof te zijn. Sterkte!


    i put the fun in funeral

    Goed, ten eerste. Je vader is genezen van een zware ontsteking en poeliep, right? Het had dus in eerste instantie al veel erger kunnen uitpakken. Hij is daarvan genezen en dat is goed toch?
    Nu is hij half doof en zoals jij zegt "gaan ze volgende maand nogmaals proberen maar de kans is 90% dat hij zijn gehoor nog terug krijgt." Dus ik weet nu niet waar je je zo druk om maakt? Natuurlijk is het kut, maar je zo negatief opstellen heeft helemaal geen zin in zo'n situatie.
    Hij is genezen van een zware ontsteking en poeliep, wees daar maar blij om. Dat had ook anders kunnen uitpakken.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.