• Ik moest dus een schrijfopdracht maken voor Engels, over mijn idool. En ik weet dat ik soms nogal erge fouten maak en ik weet ook dat er hier mensen zijn die goed engels kunnen. En ik vertrouw nooit op de grammatica controle van Word :'D Dus zou iemand alsjeblieft zo lief willen zijn om het na te lezen? Het is niet erg lang:

    My idol: Phil Collins

    Phil Collins is my idol because he's an awesome singer an he has got an extraordinary voice. It's not a voice you hear every day.
    He also plays a lot of instruments like the drums and the piano.
    I like him is because he is very talented. He has made a lot of songs I like and he has sung some soundtracks from Disney films like Tarzan and Brother Bear.
    Phil isn't only a solo singer, but he also plays and sings in the band Genesis.
    My favorite song of him is You'll be in my heart wich is the soundtrack of Tarzan. But I also like Another Day in Paradise and Land of Confusion.
    He inspires me to be creative, to be a musician and to do what I do today, wich is playing the piano, the saxophone and the flute.
    This is why I like Phil Collins.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2012 - 14:54 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    The reason I like him is that he's very talented.
    Of:
    I like him because he's very talented.

    Voor de rest zie ik niet meteen foutj
    es.


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Bohemian schreef:
    The reason I like him is that he's very talented.
    Of:
    I like him because he's very talented.

    Voor de rest zie ik niet meteen foutj
    es.


    Dankjewel!


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    My idol: Phil Collins

    Phil Collins is my idol because he is an awesome singer an he has got an extraordinary voice. It isn't a voice you hear regulary
    He also plays a lot of instruments like/for example the drums and the piano.
    The reason I like him is because he is very talented. He has made a lot of songs I like. And he sang some soundtracks for Disney films like Tarzan and Brother Bear.
    Phil isn't only a solo singer, but he also played and sang in the band named Genesis. (dit is niet meer nu. hij speelde daar vroeger
    My favorite song he made is You'll be in my heart wich is the soundtrack of Tarzan. But I also like Another Day in Paradise and Land of Confusion.
    He inspires me to be creative, to be a musician and to do what I do today, wich is playing the piano, the saxophone and the flute.
    This is why I like Phil Collins.


    soms is het mooier als je niet alles afkort.
    ook zal ik iets doen met die laatste zin...

    [ bericht aangepast op 1 okt 2012 - 14:56 ]


    Miep

    Kenickie schreef:
    (...)

    soms is het mooier als je niet alles afkort.
    ook zal ik iets doen met die laatste zin...


    Ik weet het, hij is niet zo geweldig, maar ik kon op niets beters komen. Maar wat is er fout aan die has got?
    We hebben altijd geleerd dat have got gewoon hebben is...


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Kenickie schreef:
    (...)

    soms is het mooier als je niet alles afkort.
    ook zal ik iets doen met die laatste zin...


    Die laatste zin zou eventueel kunnen als - goed verbeterd trouwens! - door het zou te doen: This is the reason why Phil Collins my idol is!
    Althans, volgens mij is het zo grammaticaal goed. xd


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Alduin schreef:
    (...)

    Ik weet het, hij is niet zo geweldig, maar ik kon op niets beters komen. Maar wat is er fout aan die has got?
    We hebben altijd geleerd dat have got gewoon hebben is...


    Je gebruikt have got alleen in informeel Engels en alleen in de Present Simple (onvoltooid tegenwoordige tijd).
    Het kán wel maar het klinkt veel minder mooi en té formeel.


    Miep

    Sverige schreef:
    (...)

    Die laatste zin zou eventueel kunnen als - goed verbeterd trouwens! - door het zou te doen: This is the reason why Phil Collins my idol is!
    Althans, volgens mij is het zo grammaticaal goed. xd


    Zoiets is idd. beter. Dankjewel trouwens:Y)


    Miep

    Sverige schreef:
    (...)

    Die laatste zin zou eventueel kunnen als - goed verbeterd trouwens! - door het zou te doen: This is the reason why Phil Collins my idol is!
    Althans, volgens mij is het zo grammaticaal goed. xd


    This is the reason why Phil Collins is my idol, klinkt beter. Maar erg bedankt! De zin is eigenlijk wel beter zo :'D


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Kenickie schreef:
    (...)

    Je gebruikt have got alleen in informeel Engels en alleen in de Present Simple (onvoltooid tegenwoordige tijd).
    Het kán wel maar het klinkt veel minder mooi en té formeel.


    O, oké. In ieder geval, erg bedankt om het te verbeteren! Mijn Engels faalt, vooral sinds ik die tijden moest vanbuiten gaan leren... D:
    Heel erg bedankt!


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Alduin schreef:
    (...)

    O, oké. In ieder geval, erg bedankt om het te verbeteren! Mijn Engels faalt, vooral sinds ik die tijden moest vanbuiten gaan leren... D:
    Heel erg bedankt!


    graag gedaan hoor
    dit is voor mij ook een goede oefening :'D


    Miep

    Alduin schreef:
    (...)

    This is the reason why Phil Collins is my idol, klinkt beter. Maar erg bedankt! De zin is eigenlijk wel beter zo :'D


    God, zie ik dat over het hoofd. Ik heb een buffer achter de hand: ik ben vorige week dinsdag ziek egworden en gisteren beter geworden. Vandaag ben ik nog niet helder. But, you're welcome en lukcy you dat er mensen goed in Engels zijn op Q! Ik ben er best goed in, hoge cijfers, inzicht en shit - volgens leraren - en ik hou van de taal, maar in 3 HAVO ga ik niet teksten van die omvang verbeteren. Eerst zelf foutloos, dan pas anderen helpen. D:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Sverige schreef:
    (...)

    God, zie ik dat over het hoofd. Ik heb een buffer achter de hand: ik ben vorige week dinsdag ziek egworden en gisteren beter geworden. Vandaag ben ik nog niet helder. But, you're welcome en lukcy you dat er mensen goed in Engels zijn op Q! Ik ben er best goed in, hoge cijfers, inzicht en shit - volgens leraren - en ik hou van de taal, maar in 3 HAVO ga ik niet teksten van die omvang verbeteren. Eerst zelf foutloos, dan pas anderen helpen. D:


    hoezo?
    zie je dat over het hoofd. ik snap het niet?


    Miep

    Sverige schreef:
    (...)

    God, zie ik dat over het hoofd. Ik heb een buffer achter de hand: ik ben vorige week dinsdag ziek egworden en gisteren beter geworden. Vandaag ben ik nog niet helder. But, you're welcome en lukcy you dat er mensen goed in Engels zijn op Q! Ik ben er best goed in, hoge cijfers, inzicht en shit - volgens leraren - en ik hou van de taal, maar in 3 HAVO ga ik niet teksten van die omvang verbeteren. Eerst zelf foutloos, dan pas anderen helpen. D:


    Goed dat je beter bent! Mijn Engels spreken is goed, maar daar denk ik er gewoon niet over na. Bij schrijven wel en dan maak ik dus fouten...
    Toch bedankt!


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    wich -> which.
    En ik weet niet of deze zin helemaal klopt: My favorite song he made is You'll be in my heart wich is the soundtrack of Tarzan.
    Want dat ene nummer is toch niet de gehele soundtrack?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Alduin schreef:
    (...)

    Goed dat je beter bent! Mijn Engels spreken is goed, maar daar denk ik er gewoon niet over na. Bij schrijven wel en dan maak ik dus fouten...
    Toch bedankt!


    schrijven is altijd moeilijk he? ik doe camebridge en ik doe in december examen dus wij moeten echt veel schrijven en oefenen met lezen. vandaar dat ik dit met heel veel plezier doe :'D


    Miep