• Ik moest dus een schrijfopdracht maken voor Engels, over mijn idool. En ik weet dat ik soms nogal erge fouten maak en ik weet ook dat er hier mensen zijn die goed engels kunnen. En ik vertrouw nooit op de grammatica controle van Word :'D Dus zou iemand alsjeblieft zo lief willen zijn om het na te lezen? Het is niet erg lang:

My idol: Phil Collins

Phil Collins is my idol because he's an awesome singer an he has got an extraordinary voice. It's not a voice you hear every day.
    He also plays a lot of instruments like the drums and the piano.
    I like him is because he is very talented. He has made a lot of songs I like and he has sung some soundtracks from Disney films like Tarzan and Brother Bear.
    Phil isn't only a solo singer, but he also plays and sings in the band Genesis.
    My favorite song of him is You'll be in my heart wich is the soundtrack of Tarzan. But I also like Another Day in Paradise and Land of Confusion.
    He inspires me to be creative, to be a musician and to do what I do today, wich is playing the piano, the saxophone and the flute.
    This is why I like Phil Collins.

[ bericht aangepast op 1 okt 2012 - 14:54 ]

"Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

Kenickie schreef:
    (...)

hoezo?
    zie je dat over het hoofd. ik snap het niet?

Nee, ik maakte een foutje, namelijk: ''This is the reason why Phil Collins my idol is!'' Die laatste is moet voor ''idol'', haha. Ben een beetje moe van ziek zijn. >.<

Alduin schreef:
    (...)

Goed dat je beter bent! Mijn Engels spreken is goed, maar daar denk ik er gewoon niet over na. Bij schrijven wel en dan maak ik dus fouten...
    Toch bedankt!

Haha, heb ik dus ook. xd

"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

Bolshevik schreef:
    wich -> which.
    En ik weet niet of deze zin helemaal klopt: My favorite song he made is You'll be in my heart wich is the soundtrack of Tarzan.
    Want dat ene nummer is toch niet de gehele soundtrack?

ghehe
    ik lette eigenlijk totaal niet op schrijffouten.
    which is part of the soundtrack of Tarzan dan maar...

Miep

Sverige schreef:
    (...)

Haha, heb ik dus ook. xd

op die manier.
    dat is nederlandse invloed :'D

Miep

Kenickie schreef:
    (...)

schrijven is altijd moeilijk he? ik doe camebridge en ik doe in december examen dus wij moeten echt veel schrijven en oefenen met lezen. vandaar dat ik dit met heel veel plezier doe :'D

Ik ben best wel jaloers nu :'D

"Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

Alduin schreef:
    (...)

Ik ben best wel jaloers nu :'D

haha. hoezo?

Miep

Phil isn't only a solo singer, but he also plays and sings in the band Genesis
    Je kan beter Phil Collins gebruiken, tenslotte ken je hem niet.

Kenickie schreef:
    (...)

haha. hoezo?

Cambridge en je schrijven is goed, daarom :'D

Incredulity schreef:
    Phil isn't only a solo singer, but he also plays and sings in the band Genesis
    Je kan beter Phil Collins gebruiken, tenslotte ken je hem niet.

Ik ken hem wel. :'D
    Not, maar misschien kan ik het wel beter gebruiken.

Kenickie schreef:
    (...)

schrijven is altijd moeilijk he? ik doe camebridge en ik doe in december examen dus wij moeten echt veel schrijven en oefenen met lezen. vandaar dat ik dit met heel veel plezier doe :'D

Well, je spelt het als Cambridge. =P

"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

Ik zag dat iemand anders ook al een controle heeft gedaan, maar een tweede controle is nooit verkeerd toch? (:

"My idol: Phil Collins

Phil Collins is my idol because he's an awesome singer and I think(kan je beter gebruiken, want het is jouw mening en geen feit;)) he has got an extraordinary voice. It's not a voice you hear every day.
    He also plays a lot of instruments like the drums and the piano.
    The reasonI like him is because he is very talented. He has made a lot of songs which I like and he has sung made some soundtracks from for Disney films likesuch as(zal ik adviseren omdat je anders te vaak 'like' gebruikt) Tarzan and Brother Bear.
    Phil isn't onlyjust a solo singer, but he also plays and sings in the band Genesis.
    My favorite song of him is "You'll be in my heart" wichwhich is the soundtrack of Tarzan. But I also like "Another Day in Paradise" and "Land of Confusion".
    He inspires me to be creative, to be(to be hoef je hier niet te gebruiken omdat je het net al hebt gebruikt en het een opsomming is, als je dat hier weglaat is de zin vloeiender) a musician and to do what I do today, wichwhich is playing the piano, the saxophone and the flute.
    This is why I like Phil Collins. "

How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.