• -

    [ bericht aangepast op 28 jan 2013 - 21:57 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    GuitarOnFire schreef:
    Hij heeft geen recht om te zeggen dat jij iemand niet mag zien. Zo'n jongen moet op een harde manier achter de waarheid komen. De beste manier is om dat gewoon tegen hem te zeggen. Je zou het eventueel zo aan kunnen pakken: maak hem duidelijk dat hij zich zo niet moet gedragen en zeg dat je hem anders gewoon overal verwijderd en blokkeerd. Gaat hij door dan blokkeer en verwijder je hem toch echt. Jammer dan, je hebt het dan op z'n minst duidelijk gemaakt op deze manier.


    True Story!


    Tijd voor koffie.

    Sverige schreef:
    (...)

    Ik vraag mij wel af waarom jij die indruk heeft gekregen, weet je dat zelf? Of is het gewoon een jongen die achter alles iets ziet wat er niet is? Nou ja, veel succes en hopen dat het bijtrekt.

    Omdat hij met mij wilt hebben en me al een paar keer gevraagd heeft. Hij zegt/doet ook al die dingen wat net lijkt of je een stel bent. Thats why.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Porcelaneous schreef:
    (...)
    Omdat hij met mij wilt hebben en me al een paar keer gevraagd heeft. Hij zegt/doet ook al die dingen wat net lijkt of je een stel bent. Thats why.

    Just tell him to fucking back off.
    Le easy, even I could do it :Y).


    No growth of the heart is ever a waste

    Kick Him In The Nuts

    [ bericht aangepast op 2 okt 2012 - 22:19 ]

    Uchiha schreef:
    (...)
    Just tell him to fucking back off.
    Le easy, even I could do it :Y).

    This +
    I told you so.

    [ bericht aangepast op 2 okt 2012 - 22:20 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    PUKKELxDING schreef:
    Verwijder hem overal & blokkeer z'n nummer.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Uchiha schreef:
    (...)
    Just tell him to fucking back off.
    Le easy, even I could do it :Y).

    Yeah, I told him many, maaaány times. Maar dan moet hij wel luisteren. (':


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Porcelaneous schreef:
    (...)
    Omdat hij met mij wilt hebben en me al een paar keer gevraagd heeft. Hij zegt/doet ook al die dingen wat net lijkt of je een stel bent. Thats why.


    Maar als jij nee zegt, wat doet die jongen dan bezitterig? En waarom vraagt hij het meerdere keren als je nee zei? Ik vind die jongen een beetje, ehh, raar. o.O


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Porcelaneous schreef:
    (...)
    Yeah, I told him many, maaaány times. Maar dan moet hij wel luisteren. (':


    Blokkeer zijn nummer en gooi hem van je facebook enzo. Als ie niet wil luisteren dan maar op een andere manier, nietwaar?


    quidquid excusatio prandium pro

    Mordin schreef:
    (...)

    Blokkeer zijn nummer en gooi hem van je facebook enzo. Als ie niet wil luisteren dan maar op een andere manier, nietwaar?

    Ik weet alleen niet hoe je 't nummer kan blokkeren op mijn mobiel?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Porcelaneous schreef:
    (...)
    Ik weet alleen niet hoe je 't nummer kan blokkeren op mijn mobiel?

    Op sommige kun je dat instellen, weet alleen zo snel niet hoe. En anders contact opzoeken met je provider.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Porcelaneous schreef:
    (...)
    Ik weet alleen niet hoe je 't nummer kan blokkeren op mijn mobiel?


    Meestal kun je dat instellen op je mobiel, zelfde menu als bij verwijderen.

    Sowieso gewoon niet opnemen tot je uitvogelt hoe het werkt. Een laatste keer helder mededelen dat je het contact verbreekt doordat hij te aanhankelijk en veeleisend word en dat dat je definitieve beslissing is en gooi hem dan overal vanaf. En tot je uitgevogelt heb hoe je zijn nummer blokkeert neem je gewoon niet op als ie belt.


    quidquid excusatio prandium pro

    CyberLord schreef:
    Niet echt een stalker, eerder iemand die denkt dat jullie een paar zijn. Ik zou hem gewoon eens goed je mening vertellen, zeggen dat je het contact verbreekt als het zo doorgaat en dat je gewoon doet wat je wilt doen. Dat is het belangrijkste, doe gewoon waar jij zin in hebt, maakt niet uit wat hij ervan zegt. Het is jou leven, jullie zijn geen paar, dus heeft hij gewoon niks te zeggen. Ga anders expres dingen doen die hij niet leuk vind, zodat hij het contact afbreekt.
    En als dat allemaal niet helpt, alles van hem blokkeren. Je kunt zelfs naar je telefoonprovider mailen/bellen en vragen om dat nummer te blokkeren.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Nurgle schreef:
    Nou als ik jou was zou ik in ieder geval niet het contact verbreken met N, ik bedoel maar, hij heeft niks te vertellen over met wie je om gaat en met wie niet. Misschien moet je hem dat ook vertellen? Ik weet verder niet zo goed wat je in dit soort situaties moet doen, maar in ieder geval succes!


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    Ik heb dat een keer met een van mijn beste vriendinnen gehad. Niet naar hem luisteren en gewoon doen wat je wilt, uiteindelijk komt de boodschap wel aan of je moet er iemand bij gaan halen.


    Remember to be ridiculous.