• Het begon op een dag, zoals deze. Ik werd wakker, en ik haate Tokio hotel. Ik ging slapen en ik vond tokio hotel cool. máar nu, mensen. Ik ben tén eide raad. Ik vind ze niet meer geweldig. Ik denk doordat het komt door dat ze té lang geen nieuwe singel hebben uit gebracht. En het spijt me ontzettend, en hoe graag ik ook zo willen... Ik vind ze niet zo leuk meer.

    Heeft iemand ideeen om mij weer 'fan' te laten worden? :P

    xox<3


    Hey love.

    Waarom zou je? x] Ik vond het eerst leuk en nu niet meer. Happens. Je hoeft niet iets leuk te gaan vinden om het leuk vinden ofz.


    Mew <3

    Waarom zou je? x] Ik vond het eerst leuk en nu niet meer. Happens. Je hoeft niet iets leuk te gaan vinden om het leuk vinden ofz.


    x'D Das wel weer waar. n_n'


    Hey love.

    jaa dat heb ik ook

    ik ben nog wel fan maar niet heel erg meer..
    nog maar een klein beetje eigelijk
    ik vind ze nog wel leuk ofzo maar luister niet meer zo vaak naar hun liedjes want heb ze tog allemaal al een miljoen keer gehoord


    <3

    jaa dat heb ik ook

    ik ben nog wel fan maar niet heel erg meer..
    nog maar een klein beetje eigelijk
    ik vind ze nog wel leuk ofzo maar luister niet meer zo vaak naar hun liedjes want heb ze tog allemaal al een miljoen keer gehoord


    Ik ben niet de enigee :neard:


    Hey love.

    haha neehor:P

    der zijn der vast nog wel meer;)


    <3

    soms heb k ook zoiets van oke nou heb k egt te vaak nar die nummrs geluisterd dan worden ze saai.. maar dan luister ik gewoon een weekje naar de rest van me favo bands en daarna zijn de liedjes niet saai meer en vind k ze weer geweldig..

    en ik vind tegenwoordig de fans oook best wel irritant die over berichtjes neerzetten op anti hyves dinges.. die denken dat ze met tom of bill gaan trouwen en alle kleren die ze hebben van toho zijn -.-


    <3

    haha neehor:P

    der zijn der vast nog wel meer;)


    Ya, das wel crëp. xD


    Hey love.

    en ik vind tegenwoordig de fans oook best wel irritant die over berichtjes neerzetten op anti hyves dinges.. die denken dat ze met tom of bill gaan trouwen en alle kleren die ze hebben van toho zijn -.-


    Oow, dat vind ik ook zo erg! n_n'


    Hey love.

    soms heb k ook zoiets van oke nou heb k egt te vaak nar die nummrs geluisterd dan worden ze saai.. maar dan luister ik gewoon een weekje naar de rest van me favo bands en daarna zijn de liedjes niet saai meer en vind k ze weer geweldig..


    Heb ik al geprobeerd n_n'Werkte..

    VOOR EEN DAG ;P


    Hey love.

    Ik hou van Tokio Hotel, mijn vriendin haat Tokio Hotel x'D Maar toch zijn we goede vriendinnen x'D Maar ze heeft wel een nieuw woord voor de afkorting TH bedacht,, namelijk Tering Herrie x'D


    a figment of your imagination

    maar t is niet zo dat ik geen fan meer ben ofzoo..

    want ik vind ze nog wel leuk

    maar luister alleen de muziek niet meer zo vaak


    <3

    Ik hou van Tokio Hotel, mijn vriendin haat Tokio Hotel x'D Maar toch zijn we goede vriendinnen x'D Maar ze heeft wel een nieuw woord voor de afkorting TH bedacht,, namelijk Tering Herrie x'D

    whihi..
    Maar ik vind het nou niet écht heriie zeg maar. n_n'


    Hey love.

    Laat het maar lekker zo. Is beter voor je, geloof me.


    Life is hard and then we die

    maar t is niet zo dat ik geen fan meer ben ofzoo..

    want ik vind ze nog wel leuk

    maar luister alleen de muziek niet meer zo vaak


    Ik heb van die 'vlaagen' het ene moment vind ik ze kei top, het andere moment vind ik ze gáy.

    Sorry. ;$


    Hey love.