• Hella lieve mensjes ,

    Dus ik zit met een probleem . Ik twijfel zwaar over mijzelf , of ik Moderne Wetenschappen aankan. Want ik kreeg vandaag 2 toetsen terug van aarderijkskunde en ik had een 11/15 en nog een 5.5/10 maar die 5.5 kwam omdat ik met iemand moest samenwerken die vreselijk dom is *_____________* . En in het 6de had ik maar 79 procent >< !

    Denken jullie dat ik Moderne aankan ?
    Ik ben een mens dat snel in paniek schiet , want het kan zijn dat je met 1 slechte toets begint en dan komen er nog slechtere :(

    ps: please eerlijk zijn !

    alvast bedankt bro's ! (flower)


    Promises mean everything , but after they are broken sorry means nothing. -Eminem

    Nederlander hier, en ik begrijp er geen snars van :')
    11/15 is 73% en eerst had je 79%? Naar mijn idee zijn dat prima punten :Y)
    Als je echt heel graag die richting wilt doen en ook bereid bent ervoor te werken dan zie ik geen reden waarom niet.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ligt eraan hoeveel je leert. Als je er écht de hele tijd mee bezig bent, úren leert, en deze cijfers haalt, is het niet slim. Maar als je nu minder doet, dan kun je het misschien wel.

    Praat er met je mentor over!
    Ik kan niet voor jouw bepalen wat nou het juiste voor je is...


    •*• Lululu •*•

    Wel, als je al heel hard werkt en dan een 5.5 haalt zou ik het niet doen maar als je niks hebt gedaan en dat cijfer gehaald te hebben zou ik zeggen waarom niet?
    Het is niet lief om te zeggen dat diegene waar je me samen moest werken dom is
    Hehe dat was het eerste wat ik dacht (;

    [ bericht aangepast op 3 okt 2012 - 16:27 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Dat zijn toch echt geen slechte punten?
    Ik doe al 6 jaar met Latijn, en 70 is het hoogste dat ik daarvoor heb gehaald (ja, daar zaten buizen tussen), dus dat kan je echt met gemak aan, als je het echt graag wil doen (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Bemiddelaar schreef:
    Ligt eraan hoeveel je leert. Als je er écht de hele tijd mee bezig bent, úren leert, en deze cijfers haalt, is het niet slim. Maar als je nu minder doet, dan kun je het misschien wel.


    ik as mijn boeken vergeten en ik kon dus niet leren


    Promises mean everything , but after they are broken sorry means nothing. -Eminem

    Het 6e leerjaar is helemaal anders dan het middelbaar. Die punten kun je niet vergelijken. ^^

    Ik zou dit jaar gewoon proberen en als het nu echt niet zou lukken, praat je erover met je klastitularis of met iemand op het CLB. Je bent nog maar net begonenn, je kan nu nog niet oordelen of je het wel of niet aan kan. ^^

    Succes!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ja, zeker en vast!
    Ik had in het zesde ook 79% en ik zit nu in het derde jaar aso.

    Ik ken mensen die daar een moord voor zouden plegen.

    Zoals Scandal al zei, gewoon proberen en als het niet lukt kijken naar een andere optie. Dit is toch alleen van aardrijkskunde? Dat is maar een éénuursvakje, dus het heeft sowieso al niet echt veel belang.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    TheWantedSiv schreef:
    (...)

    ik as mijn boeken vergeten en ik kon dus niet leren

    dat maakt toch al een groot verschil?


    •*• Lululu •*•

    TheWantedSiv schreef:
    (...)

    ik as mijn boeken vergeten en ik kon dus niet leren


    Dan is jou score toch heel goed, voor iemand die niet geleerd heeft?

    Tuurlijk, joh.
    Dat je moet samenwerken met iemand die wat minder slim is, kan je niet aan doen.
    Op zich is 11/15 nog niet zo slecht.
    En iedereen heeft wel eens een minder weekje qua punten. Omdat je één of twee mindere testen hebt, zal het nog niet zijn dat het altijd zo zal zijn. Je moet ook wennen aan de vraagstelling van die nieuwe leerkracht, aan de manier van lesgeven (zeker in het eerste),...
    Als je nu al zakt, zal je er later waarschijnlijk spijt van hebben.
    (5ASO hier)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    TheWantedSiv schreef:
    (...)

    ik as mijn boeken vergeten en ik kon dus niet leren

    Dan zit je zeker niet in de problemen als je 11/15 hebt.
    Dat betekent dat je de leerstof kent, vanuit de les, wat positief is.
    Nu kan je dat nog wel eens doen, niet leren voor een test, maar leer er uit, want over drie/vier jaar... :Y)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    dit zijn helemaal geen slechte punten, en ik ben er helemaal zeker van dat je moderne wetenschappen aankan... Ik had mindere punten voor sommige vakken in het eerste jaar (moderne wetenschappen), maar ik ben in het derde dan wetenschappen gaan doen, en nu doe ik wetenschappen wiskunde met 8u wiskunde. Het belangrijkste is dat je het écht wilt, en als je het wilt, en je bent bereid te blokken, dan gaat dat écht lukken! (flower)

    Lagere school en middelbaar kan je niet vergelijken. Maar je punten nu zijn helemaal niet slecht hoor. Je kan er nog eens over nadenken en met je klastitularis er over praten, je kan nog tot en met nieuwjaar van richting veranderen als je dat wil.


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.