• Goed, ik ben nu dus al heel de middag bezig geweest met het opzoeken van filmpjes. Eindelijk gedaan en gevonden, gedownload als MP4 bestand, kom ik erachter dat mijn laptop werkt met een Windows Movie Maker waar ik werkelijk niets van snap. Dus ik bedacht me dat ik dan beter op mijn computer kan, één probleem; Deze pakt geen MP4 bestanden.
    Is er dus iemand die een site weet waar ik mijn filmpjes over kan zetten in AVI of gewoon een site waar ik de youtubefilmpjes kan downloaden als AVI? Je zou me hier echt heel erg mee helpen!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik gebruik zelf een programma voor het converteren, misschien moet je die downloaden?

    1453 schreef:
    Ik gebruik zelf een programma voor het converteren, misschien moet je die downloaden?

    Stuur de link maar in een PB naar me. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    (...)
    Stuur de link maar in een PB naar me. (:

    okee(bloos)

    Nog iemand misschien? :W


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Je computer pakt geen .MP4 bestanden? Dat zou je kunnen oplossen door codecs packs te downloaden. Een goed codec pack kun je hier downloaden: Klik.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    Je computer pakt geen .MP4 bestanden? Dat zou je kunnen oplossen door codecs packs te downloaden. Een goed codec pack kun je hier downloaden: Klik.

    Bedankt voor de tip! Helaas heb ik op die computer geen internet meer doordat er iets stuk is of zo, maar het is al opgelost! (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.