• Waar: Amsterdan Dungeon, precieze verzamelplek nog onbekend
    Datum: -
    Tijd: -
    Extra opmerking: -

    Assasin gaf mij het idee om een meeting in de kerstvakantie te organiseren in de Amsterdam Dungeon! Daarna een patatje halen ergens op een terras en eventueel wat dieper het centrum in gaan, als dat mogelijk is.
    Mijn vraag: zijn er mensen die dan willen komen? Mensen die het leuk vinden? Mensen met ideeën? Kom maar op! *O*

    [ bericht aangepast op 4 okt 2012 - 16:22 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Sverige schreef:
    (...)

    Haha, ja, dat weet ik van de off-topic clan die ik ben gejoined. [: But, even terug spoelen: kan ik al een lijst maken van mensen die willen joinen aan de meeting?


    Zet mij er maar bij :Y)

    PUKKELxDING schreef:

    Voor degenen wiens ouders moeilijk doen: mogen jullie wel als er een moderator mee gaat? Dan wil ik me wel opofferen namelijk, al vind ik het doodeng, the Amsterdam Dungeon


    Ik ben ook een held op sokken :Y)


    It's never gonna happen, Guys.

    ik wil best komen, maar het ligt er aan wanneer in de vakantie en of ik geld heb :')


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Dat is een kwartier van mijn huis ;P. Ben er al vaker geweest, misschien dat ik ook kan komen.


    The odds are néver in our favor.

    Leuk, leuk, leuk!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife