• AMSTERDAM - One Direction-zanger Liam Payne heeft tijdens een explosie op zijn balkon een goede vriend gered.

    Zijn droom om ooit brandweerman te worden kwam nu wel heel dichtbij.

    Dinsdagnacht vond er een explosie plaats op het balkon van Liam's appartement, zo meldt The Mirror.

    Andy, Een vriend van de zanger, was de terraswarmer aan het vullen met gas toen het ongeluk gebeurde. Payne was op dat moment in de keuken en snelde naar het balkon om zijn vriend van het balkon te trekken.

    De jongen werd meteen naar het ziekenhuis vervoerd en later bleek dat hij voor 20 procent op zijn gezicht en handen is verbrand.

    Volgens een ooggetuige is 80 procent van het balkon weggevaagd en moesten er 35 brandweermannen aan te pas komen om het vuur te doven.

    Op Twitter wordt de One Direction-ster al de grote held genoemd.

    Bron: Telegraaf

    #PrayForAndy is al de hele dag een trending topic op Twitter.

    Ik ben trouwens wel blij dat Liam niets heeft.

    Wat vinden jullie hiervan?


    'Darling, just hold on'

    Ik vind het cool dat Liam hem sort of gered heeft, en ik hoop dat Andy nog wat opknapt.


    We need a bigger boat.

    Ik vind "80 procent van het balkon" wel grappig klinken. Wie kijkt er naar een balkon in procenten? :')

    Maar dit soort ongelukken zijn nooit leuk en brandwonden zijn al helemaal altijd vreselijk. Dat Liam Payne hierbij betrokken was maakt weinig uit, behalve dat het daardoor in het nieuws komt, maar het is natuurlijk goed dat hij zijn vriend geholpen heeft. Hopelijk komt het goed met hem.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ja, nu wordt waarschijnlijk weer alle aandacht naar Liam getrokken, terwijl zijn vriend verbrand in het ziekenhuis ligt :')

    Edit: Het is 'wordt' in de titel.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2013 - 14:25 ]


    Take me to wonderland

    Imber schreef:
    Ja, nu wordt waarschijnlijk weer alle aandacht naar Liam getrokken, terwijl zijn vriend verbrand in het ziekenhuis ligt :')

    Edit: Het is 'wordt' in de titel.


    Uhm ja, dat wist ik eigenlijk wel, maar misschien wil een Moderator dat nog veranderen (:


    'Darling, just hold on'

    Square schreef:
    Ik vind "80 procent van het balkon" wel grappig klinken. Wie kijkt er naar een balkon in procenten? :')

    Maar dit soort ongelukken zijn nooit leuk en brandwonden zijn al helemaal altijd vreselijk. Dat Liam Payne hierbij betrokken was maakt weinig uit, behalve dat het daardoor in het nieuws komt, maar het is natuurlijk goed dat hij zijn vriend geholpen heeft. Hopelijk komt het goed met hem.


    Queer zijn is gewoon alles

    Gobsmacked schreef:
    Ik vind het cool dat Liam hem sort of gered heeft, en ik hoop dat Andy nog wat opknapt.


    16 - 09 - '17

    Gobsmacked schreef:
    Ik vind het cool dat Liam hem sort of gered heeft, en ik hoop dat Andy nog wat opknapt.


    Edit: Ik dacht dat hij bij die titel aan dat hij zijn muziek carriere ging opgeven ofzo. Dan waren er opeens wel heel veel brandjes gekomen denk ik xD

    [ bericht aangepast op 4 sep 2013 - 14:37 ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    ik vind het goed van Liam maar wel zielig voor Andy


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Gobsmacked schreef:
    Ik vind het cool dat Liam hem sort of gered heeft, en ik hoop dat Andy nog wat opknapt.


    This !


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Miuccia schreef:
    (...)

    Edit: Ik dacht dat hij bij die titel aan dat hij zijn muziek carriere ging opgeven ofzo. Dan waren er opeens wel heel veel brandjes gekomen denk ik xD


    Same :Y)


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Square schreef:
    Ik vind "80 procent van het balkon" wel grappig klinken. Wie kijkt er naar een balkon in procenten? :')

    Maar dit soort ongelukken zijn nooit leuk en brandwonden zijn al helemaal altijd vreselijk. Dat Liam Payne hierbij betrokken was maakt weinig uit, behalve dat het daardoor in het nieuws komt, maar het is natuurlijk goed dat hij zijn vriend geholpen heeft. Hopelijk komt het goed met hem.


    comfort in c h a o s

    Square schreef:
    Ik vind "80 procent van het balkon" wel grappig klinken. Wie kijkt er naar een balkon in procenten? :')

    Maar dit soort ongelukken zijn nooit leuk en brandwonden zijn al helemaal altijd vreselijk. Dat Liam Payne hierbij betrokken was maakt weinig uit, behalve dat het daardoor in het nieuws komt, maar het is natuurlijk goed dat hij zijn vriend geholpen heeft. Hopelijk komt het goed met hem.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    IrishNialler schreef:
    ik vind het goed van Liam maar wel zielig voor Andy


    BTW: Het titel is misleidend. Je zal denken dat hij 1D quit om brandweerman te worden.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2013 - 17:54 ]


    -

    Trots op Liam (:
    Wel super zielig voor Andy maar Liam heeft iets goeds gedaan (:<3


    they come, they go

    Mundane schreef:
    (...)

    Same :Y)


    Everything is illuminated by the light of our past.