• Ja ik ben dit weekend alleen thuis met de broer wat mijn ouders zijn op weekend, dusja, mijn broer studeert dus in principe ben ik gewoon alleen.
    En vanochtend is Goedele (ze zit hier ook ;p ) in de gietende regen naar mij gefietst om mij een dagje gezelschap te komen houden. En het is toch wel 20 minuten fietsen ;p
    Eerlijk, dat is gewoon te lief voor woorden.(krul)

    Heeft een goeie vriend (of vriendin) onlangs ook iets (te) lief voor jou gedaan? :'D


    effort never betrays you

    Ik kan zo snel niets liefs bedenken. =P

    Dag Goedele!

    Nog veel plezier zonder ouders. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Ik kan zo snel niets liefs bedenken. =P

    Dag Goedele!

    Nog veel plezier zonder ouders. =P

    Haha ze is terug thuis hoor ik bedoelde het in de zin van; ze zit ook op quizlet :'D En dankje! Al vind ik het toch maar wat te alleen ;3


    effort never betrays you

    Mijn vriendin heeft me gesteund en opgevrolijkt toen het uit was met mijn vriendje. Ze maakte me duidelijk hoe belangrijk onze vriendschap voor haar was met lieve berichtjes enzovoort. Superlief. (:


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Runaways schreef:
    (...)
    Haha ze is terug thuis hoor ik bedoelde het in de zin van; ze zit ook op quizlet :'D En dankje! Al vind ik het toch maar wat te alleen ;3

    Ik vind het niet zo erg om eens alleen te zijn. :Y)

    Had aan Goedele gevraagd of ze bleef slapen. Dan was je niet zo alleen. *O*


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Awh, dat is echt lief!
    Mijn vrienden zijn gewoon lief in het algemeen. ^^ kan nu even niet zoiets bedenken.

    Scandal schreef:
    (...)
    Ik vind het niet zo erg om eens alleen te zijn. :Y)

    Had aan Goedele gevraagd of ze bleef slapen. Dan was je niet zo alleen. *O*

    Dat mag niet van mijn ouders ;( En ik weet niet, ik vind het niet erg, maar zonder mijn ouders wordt echt heel het huis een chaos, ik ben echt nog ongelooflijk rommelig en als ze er niet naast staan wordt het een puihoop ;p (oke nu voel ik me echt een klein kind haha)


    effort never betrays you

    Mijn vriendin kwam vrijdag het tweede uur op school - ondanks het feit dat ze eerste twee uur vrij was - om mij gezelschap te houden tijdens mijn tussenuur.


    The odds are néver in our favor.

    En stiekem dan over mij bezig zijn.
    Oh, het is Goedele. (:
    Wees blij dat ze zo dicht bij je woont. Het is een schat van een kind. Geef haar een knuffel van me.
    Wel, Bo (soleo) heeft voor een onderwerpwissel gezorgd toen ik werd uitgevraagd door een vriendin (maar niet zo'n supergoede, snappie?) over Yens en ik weiger zo'n dingen onder druk te zeggen, maar ze bleef maar doorvragen en Bo probeerde de hele tijd het onderwerp te veranderen, wat net op tijd is gedaan (anders ging ik voor heel de bus beginnen roepen)

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 23:07 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Eepiline schreef:
    En stiekem dan over mij bezig zijn.
    Oh, het is Goedele. (:
    Wees blij dat ze zo dicht bij je woont. Het is een schat van een kind. Geef haar een knuffel van me.
    Wel, Bo (Lynnx) heeft voor een onderwerpwissel gezorgd toen ik werd uitgevraagd door een vriendin (maar niet zo'n supergoede, snappie?) over Yens en ik weiger zo'n dingen onder druk te zeggen, maar ze bleef maar doorvragen en Bo probeerde de hele tijd het onderwerp te veranderen, wat net op tijd is gedaan (anders ging ik voor heel de bus beginnen roepen)

    Maar ze is hier nu niet meer hoor ;p
    & inderdaad, dat is ze :'D
    En dat is inderdaad ook wel lief ja!


    effort never betrays you

    Runaways schreef:
    (...)
    Maar ze is hier nu niet meer hoor ;p
    & inderdaad, dat is ze :'D
    En dat is inderdaad ook wel lief ja!

    Ik weet het, maar geef het haar maandag alstublieft.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Amy had een hele lieve reactie geplaatst op mijn hoofdstukje, ik kreeg een snoepje van één van mijn vriendinnen, ik werd 'zo lief' genoemd omdat ik mijn Justin Bieber posters doneer aan een fan... Dus ja, mijn friends zijn wel heel lief, ook al zoek ik het op in de kleinste dingetjes. :Y)

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 23:15 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Dat is echt lief van haar :3


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wat lief van haar!

    Zelf zou ik alleen 20 minuten door de stromende regen fietsen als ik echt veel om diegene geef.


    Physics is awesome

    Ooooh, ik voel me vereerd!
    Maar ja, lasagne is dat ook wel waard natuurlijk. (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Squidoo schreef:
    Ooooh, ik voel me vereerd!
    Maar ja, lasagne is dat ook wel waard natuurlijk. (krul)

    En samen met mij bureauonderleggers maken mag je niet vergeten. En natuurlijk is het ook leuk dat je je all-time crush nog eens te zien krijgt he ;3


    effort never betrays you