• Nee hoor beschuit met MUISJES
    vannacht heeft mijn cavia zeugje 4 kleine baby's gekregen!!
    Geen eentje lijkt op papa wat ik wel jammer vind. Maar de achterste en de tweede naast de wit/grijze lijken sprekend op mamma (:
    Ik heb nog geen idee welk geslacht ze hebben, dus nog geen Namen ):

    Suggesties voor Namen? Zowel man als vrouw & unisex?

    [ bericht aangepast op 17 jan 2015 - 11:57 ]


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    BABY CAVIA'S. IK KOM ZE VAN JE STELEN. (bloos)
    Zo'n tien jaar geleden hadden wij ook een cavia die drie kleintjes kreeg (al was dat niet onze bedoeling, want ze bleek al zwanger te zijn toen we haar kochten), maar wij waren toen zo ontzettend origineel om de kleintjes namen te geven die letterlijk de kleur van hun vacht beschreven, zoals Witpootje. Ik denk dat jullie wel iets beter kunnen verzinnen. :'D
    En aaaah, ze zijn allemaal vreselijk schattig, maar die tweede van links met die scheiding in kleuren recht over z'n neus, oh my gosh. En die oortjes, haha. Wat mij vooral heel sterk is bijgebleven van ons nestje is dat de oren het snelst leken te groeien.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    awwww, schattig. En de kat komt er nog bij XD

    DIE KAT!!!
    Wat ongelofelijk schattig, maar dat zou de kat ook wel denken. Zo schattig dat hij ze wel op kan eten ^^


    'Nobody said it was easy

    Amiable schreef:
    DIE KAT!!!
    Wat ongelofelijk schattig, maar dat zou de kat ook wel denken. Zo schattig dat hij ze wel op kan eten ^^


    Queer zijn is gewoon alles

    Amiable schreef:
    DIE KAT!!!
    Wat ongelofelijk schattig, maar dat zou de kat ook wel denken. Zo schattig dat hij ze wel op kan eten ^^

    Hihi jaa Lucy vind het allemaal leuk hoor, en haar vertrouw ik wel. Maar we hebben ook nog een main coon kater van 9 maanden en die heb ik maar even ergens opgesloten :Y)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Nahw wat een dotjes
    Als naam misshien Sam die is voor unisex

    [ bericht aangepast op 18 jan 2015 - 10:30 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    De kat lijkt echt uit te zoeken welke baby cavia het smakelijkst zal zijn. :')
    Nawh, de schattigheid overvalt me. Elke keer als ik van die adorabele beestjes zie wil ik ze zelf ook weer. Persoonlijk zou ik trouwens voor LOTR georiënteerde namen gaan.


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Mylintis schreef:
    De kat lijkt echt uit te zoeken welke baby cavia het smakelijkst zal zijn. :')
    Nawh, de schattigheid overvalt me. Elke keer als ik van die adorabele beestjes zie wil ik ze zelf ook weer. Persoonlijk zou ik trouwens voor LOTR georiënteerde namen gaan.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Awh, wat lief (:

    Ik zou niet echt een naam weten.


    -

    Wat een schatjes (:
    Gefeliciteerd!


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Oh, die tweede van links! Die is zo half-half, echt cool!


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Gefeliciteerd! Ze zijn echt heel cute! Ik heb zelf ook cavia's, met de namen Niko en Foemy. Ik vind het altijd leuk om dieren naar bloemen te vernoemen of naar eten :3 Daarom was de naam van één van mijn vorige cavia's ook Lolly :) Of je vernoemt ze naar groenten/fruit, wat ze zelf heel lekker vinden.

    Nou, succes met namen geven!


    I suck, I suck, I suck

    Ik neem altijd namen uit fandoms of namen die met dezelfde letter beginnen als de naam van het dier. ^^ Zo heette onze cavia enkelz jaren terug Yoda. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    (baby) (baby) (baby) (baby) awwwwhhhhhhhhhhhh schattig !!!!


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Aww zo schattig :D
    Mijn cavia heet Venco en z'n vriendje de hamster Katja... Want ja, ze leggen van die dropjes ;)


    'Cause there are wonders in life nobody could possibly understand